mopar moottorin kumityynyt

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja jorkkeri72, 27.3.2018.

  1. jorkkeri72

    jorkkeri72 Gearhead

  2. Pietsi

    Pietsi Gearhead

    Viime keväänä vaihdoin vastaavan, mutta anchor made in india oli merkki.
    Saakelin löllö oli. Jouduin toppuuttelemaan tarkastastajaa uusintatarkastuksessa että elä nyt ehjää riko.
    Tein lisäksi vielä torque strapin sen kanssa on kestänyt.
    Muutenkin on parempi pako ja lootan putkien kannalta kun ei nyöki niin paljon.
    68 valianttiin laitoin vaan pultin läpi tyynystä, tulos romistaa jonkin verran ja noita tyynyjä on saatavilla kalliimpia ja lujempia.
    Mielensä mukaan voi jatkojalostaa.
     
  3. Catiska

    Catiska Gearhead

    Minä laitoin neliöputkesta tehdyn "tyynyn" kuskin puolelle, apparin puolella alkuperäinen. Toimii hyvin koska apparin puoli antaa vielä jouston ja kuskin puolen kovahkon tyynyn avulla kone pysyy kokolailla siellä missä pitääkin.
     
  4. jorkkeri72

    jorkkeri72 Gearhead

    "jäykkää" tyynyä tuossa oon funtsinu,mut taitaa jyristää!
    taidanpa tilata tuollaset ja koittaa,kun hintaa parille näyttää olevan alle 20€ rahteineen.
    jos hajoo niin sit taidan hakee jotku yleismallikumit ja sovitella ne metalliosien väliin.
     
  5. Pietsi

    Pietsi Gearhead

    Torquekepin kanssa kestää noi löllötkin.
     
  6. jorkkeri72

    jorkkeri72 Gearhead

    voishan sellasetkin laittaa!
    ihan kruisailukäytössä auto kuitenki,joskus jos leikityttää ja haluu polkasta niin ois kiva ettei motti oo konehuoneessa poikittain:cool:
     
  7. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

  8. Pietsi

    Pietsi Gearhead

  9. jorkkeri72

    jorkkeri72 Gearhead

    heh,varmasti kestää,lompakko ei!
     
    Rotten tykkää tästä.
  10. Jukka 63

    Jukka 63 2nd gear

    Ei se mee poikittain tai välttämättä sitä ei edes huomaa.Toissa kesänä ihmettelin outoja jälkiä peltiscoopissa.Nyt viime kesänä kun motti poiki,selvis asia.Motin kumit paskana molemmilta puolilta.Kone+ laatikko yhdistelmä ainoastaan kiinni laatikosta ja putkista.Megablock tupla turboineen painaa sen verran,ettei normiajossa huomaa mitään.Happea antaessa ja pitoa saadessa ilmeisesti kallistuu sen verran,että scoopiin tuli jälkee.Nyt on kuskin puolella tuplapultit kumin läpi ja pelkääjän puolella 1.Ns vääntörauta ei sovi mihinkään.Ahdasta on keulalla turboineen ja putkineen.
     
  11. xarper

    xarper Gearhead

    Sopivan paksusta kettinkiä vaan rautakaupasta, toisen pään hitsaa runkoon ja toinen pää korvallisen pultin alle, hyvin toiminu joka kerta eikä maksanu montaa euroo.
     
    Rotten tykkää tästä.
  12. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Slantin kumeksissa oli otoksella kaksi molemmat. Ekaa paria asettelin vähän pinkeään jottei löllöilisi niin paljon. Aamulla kone oli pudonnut. Toinen pari asentuikin maltillisemmin ja on kestänyt. Jossakin olen nähnyt moparin kumeja jossa rakenne ei ole pelkän vulkanoinnin varassa vaan jotenkin muotosulkeinen. Mutten tietty muista missä. Ja olivat kalliita.
     
  13. jorkkeri72

    jorkkeri72 Gearhead

    joo,ei sitä normiajossa huomaa.
    kiihdytettäessä kovemmin kyllä ja paikoillaan kaasutellessa huomaa.
    paikoillaan kun lyö lapasen lattiaan niin kuskinpuolelta kone nousee viitisen senttiä ja tömähtää taas aloilleen.
     
  14. Pietsi

    Pietsi Gearhead

    Vältä ryskämästä sillein putkihommat, palkki ym menee vaan suotta huonoiksi.
     
  15. jorkkeri72

    jorkkeri72 Gearhead

    juu,tilasin uudet,katotaan kestääkö!
     

Kerro tästä muillekin!