Mopar ohjaus puoltaa, onko tätä katsottu?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja slant six, 10.2.2007.

  1. slant six

    slant six Gearhead

    Joskus täälläkin tätä ihmetelty ja kyselty ilman järkevää vastausta, aina vaan puoltaa. ohjauskulmat ok. ja muutkin, entäs tämä? lienee aika yleispätevä ohje näin tarkemmin ajateltuna.
    mene kuvablokiin, sieltä käyttäjä slantsix ja kansio mopar ohjaus.
    En siis edelleenkään osaa tota linkityksen jaloa taitoa :oops:
    Ja sitten siellä viilauskuvassa lienee kirjoittajalla käynyt kiroitusvire, mutta senhän kaikki tajuavat :rotfl: :odroll:
     
  2. slant six

    slant six Gearhead

    Ei mulla näitä onkelmia, mutta joskus joku kyselly vaan puoltamisen mahtollisia syitä, larailin mappejani ja tää tuli eteen. :lol:
     
  3. RB-440

    RB-440 1st gear

    Puoltavassa ohjauksessa kandee ensin katsoa renkaiden ilmanpaineet ja vaikka lisätä vähän liikaa painetta. Jos ei auta, sitten mitataan auraus ja jos se on ok, siitä sitten lähdetään tarkisteleen, että onko ohjauksen osissa väljää tai muuta velmua. Jos mikään ohjauksessa ihmetelty ei auta, päästäänkin mittaileen, josko kori on ollut kolarissa ja saanut siinä kipeetä. Soveltaa kannattaa vaikkapa siinä järjestyksessä, mikä tulee halvimmaksi.
     
  4. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Ota mitta etunavan keskeltä takarenkaan keskiöön. Itsellä oli joskus jossain vanhassa autossa toinen eturengas sentin-pari taaempana kuin toinen.
    Aiheutti juuri puoltamista.
     
  5. hd57

    hd57 1st gear

    Eturenkaan takakallistuma jos väärin,aiheuttaa puoltamista.Helppo säätää ylätukivarren epäkesko prikoista.
     
  6. ari2004

    ari2004 Gearhead

    "eturenkaan takakallistuma"? :eek:
     
  7. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Caster-kulma.
     
  8. ari2004

    ari2004 Gearhead

    Joo, ohjauslaitteet ja niiden säätötoimenpiteet on kyllä minulle tuttuja. Toi vaan on niin hauska toi "eturenkaan takakallistuma". :lol:
     

Kerro tästä muillekin!