Mopar pakosarjan pultit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja kickdown, 29.3.2005.

  1. kickdown

    kickdown Gearhead

    Oisko antaa vinkkiä mistä vois kysellä pikkulohkon pakosarjan pinnapultteja 5/16 UNC?
    Us Partsista ja parista pulttiliikkeestä kysyin mut löytyy ainoastaa pidempiä tavallisia pultteja mistä pitäis sit lyhentää...
     
  2. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Miksei tavallinen pultti kelpaa? Muistaakseni alunperin niistä on osa tavallisilla pulteilla, osa pinnoilla.
     
  3. kickdown

    kickdown Gearhead

    Päädyistä on kiinni pinnapulteilla. Tavallisillahan ne on pakko laittaa jos ei muita löydy. Noissa lienee sama juttu et osa menee vesitilaan niinku isolohkon kansissakin..?
     
  4. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Muistaakseni joo, sit vaan RTV:tä kierteisiin. Mä luulen, että ainoo toivo löytää niitä oikeenlaisia olis joltain joka on riisunut ne veke omistaan peltisarjojen takia. Tai ehkä niitä löytyis Arolta?
     
  5. latari

    latari Gearhead

    käytettyjä oli ainakin vähän aika sitten soini car partsissa.
     
  6. Anzu

    Anzu 1st gear

    Itsellä oli kans sama ongelma. Kysyin muistaakseni myös Arolta. Ostin sit niitä liian pitkiä pinnapultteja jostain kun ei oikeanpituisia löytynyt. Ei se lyhentäminen niin vaivalloista ollut, luonnollisesti helpottaa kun kiertää mutterin valmiiksi kierteiden toiseen päähän ja ruuvaa sahaamisen jälkeen sahatusta päästä pois. Tonhan pitäisi siis olla itsestään selvää aina kun kierteitä sahaa. Kaikille paitsi mulle..

    Laita kierrelukitetta, muuten tulee vedet läpi. Itse en tyhmänä laittanut ja kaksi pulttia falskas.
     
  7. BB MOPAR

    BB MOPAR Gearhead

    Päätymmäiset noista pakosarjan pulteista menee vesitilaan, eli niihin rtv:tä tai jotakin lukitetta jenkaan. Muut pultit ei mene vesitilaan joten eivät välttämättä tarvitse lukitetta, poikkeuksena jos on peltisarjat niillä kun on tapana täristellä noi pultit auki.
     
  8. kickdown

    kickdown Gearhead

    Arolta ei löydy tai ainakaan siel ei tunnu olevan intoa edes tutkia asiaa. Ihmetyttää et ne viel mainostaa osia noihin vanhempii laitteesiinkin mut silti kukaan ei tunnu tietävän niistä mitää. Luulis et niitten kannattas vähän panostaa tohon hommaa ku kattoo miten paljo palikkaa Moparin kautta on saatavana...
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Eiks pikkulohkossa mene päädymmäiset vesitilaan, ja isolohkossa kaikki?
    Vai oliks se päin vastoin? :oops:
     
  10. Mulla on kaikenlaisia pultteja koneisiin.
     
  11. BB MOPAR

    BB MOPAR Gearhead

    Pikkulohkosta tossa edellä puhuinkin(niinkuin alkuperäinen kyselijäkin). Isolohkosta en muista meneekö kaikki vesitilaan, mutta pikkulohkossa kuitenkin vain päätymmäiset.[/quote]
     

Kerro tästä muillekin!