Mopar pakosarjojenpulttien tiivistys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja kippis, 6.1.2016.

  1. kippis

    kippis Gearhead

    milläs mömmöllä noi kannattas vedellä kiinni?
    motörnetissä kattelin permatexin sinistä ja mustaa tuubia olis ainakin halpaa mutta käykö tohon tarkotukseen ?
    ja menikö kaikki 400cid pultit vesitilaan vai reunimmaiset vaan ?
     
  2. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Isolohkossa taisi kaikki pakostudit olla "märkiä" ja pikkulohkossa vain pääty studit.
     
  3. KajS

    KajS Gearhead

    Loctite 545 Pneumatic/Hydraulic Thread Sealantilla laitoin slantin imupakosarjahässäkän kiinni. Slantissa etu ja takapäädyn studit menee vesitilaan. Hyvin on pysynyt vajaan vuoden nesteet omilla paikoillaan. Tärkeetä on käyttää sealanttia eikä vain lukitetta.
     

Kerro tästä muillekin!