mopar pornoa ?!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ebody and irony, 26.12.2007.

  1. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Hope so!
     
  2. klunssila

    klunssila Gearhead

    Jaahas, päivitellään tännekin vähän tilannetta oman T/A:n osalta... Tammikuussa odoteltiin YearOnelta tilattuja osia, niitä tuli ainakin 4 eri lähetyksessä ja vieläkin mm. penkin päällykset jäi back orderiin. Viime viikolla auto sitten pakattiin konttiin ja odottamaan rahtausta kohti Suomea.

    Fender tagin kävin läpi, joten nyt optiot suurin piirtein tiedossa (pitää vielä perehtyä build sheettiin myöhemmin). Tässähän nämä ovat ja blogissa muuta juttua, tosin ei juurikaan uutta viime aikoina:
    http://challenger-ta-1970.weebly.com/my ... oject.html

    E55 Engine: 340 1-4 bbl 275 hp V8 340 four barrel
    D32 Transmission: A727 Torqueflite automatic
    JH Car line: Dodge Challenger
    23 Body Type: 2-door hardtop
    J Engine: 340 3-2bbl 290hp V8 340 Sixpak
    O Model Year: 1970 F-Series
    B Assembly Plant: Hamtramck, MI
    308752 Assembly Sequence Number

    FF4 light metallic green
    H6x9 black vinyl bucket seats
    H: tim grade high
    6: front seat vinyl
    X9: interior black
    000 Upper door frame color: none
    415 Scheduled production date: 15.4.1970
    165925 vehicle order number

    V1X Style Roof/color: vinyl top/black
    A53 Trans Am package Challenger T/A
    B(N)51 Power Brakes
    C16 Woodgrain console
    C55 Front Bucket Seat
    G34 Mirror: outside LH remote painted

    J45 Hood Pins
    J54 Sport Hood
    J82 Aero Dynamic Real Spoiler Trans Am
    M21 Drip Rail Mouldings
    N44 Side Exhaust Outlet
    N94 Carburator Fresh Air Package Fiberglass

    N95 Evaporative Emission Control: Registered in CA
    R11 Radio: Music Master AM
    V6H Stripes: Black longitudinal Sport Tape Trans AM
    Y05 Build to spec’s for: U.S.A order
    26 Radiator Diameter: 26” width
    EN1 End of fender tag codes Designated line 1 build
    Trans Am: Designates trams am program car
     
  3. ilu100

    ilu100 Gearhead

    Onko kellään jääny ylimääräistä aapparin puolen e_body takayli-siltaa eli runkopätkää sinne persiiseen?
    Voisin ilomielin investoida näin härmästä jos jollain on?
     
  4. carkoivi

    carkoivi 3rd gear

    Minkä pituusen palan tarviit?
    Olis tua viä jotain palakkia -73 purkukopassa kiinni.

    Terv.Kari Koivisto p.0500-726383
     
  5. ilu100

    ilu100 Gearhead

    Soitan huomenna niin katotaan.
     
  6. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Just my kaks senttiä vai miten se ameriiiikalainen sanookaan.

    Itse en ole ostanut Year Onelta pitkään aikaan mitään. Back orderien lista tahtoo olla pidempi kuin varastossa olevien ja lisäksi siellä on paljon kalliimpaa kuin monessa muussa paikassa. Asiakaspalvelukin on tökkinyt ihan kiitettävästi.

    Esim. sisustat olen tilannut Dantelta, koska hän myy Legendaryn laatukamaa. Myös Legendaryn omat X-mas ja muut juhlapyhien salet on tullut hyödynnettyä, koska alet ovat luokkaa 20-70 pinnaa. Nippeleille ja nappeleille Hoover Autoparts tai The Moparshop ansaitsevat molemmat arvosanan kiitettävä. Sitten on näitä esim. MCQ:ssa mainostavia pikkufirmoja, joita suurinpiirten pyöritetään autotalleista käsin, mutta onpa siellä kyllä asiantuntemuskin toista luokkaa kuin massafirmojen tiskeillä.

    Tilasin mm. Harm Autosta Scott Smithin tekemän kaasarin suomalaiseen 340 + 4 -speed 1971 Cudaan; melkonen taideteos!
     
  7. Kimmo

    Kimmo Gearhead

    Dante toimii hyvin.
    Just tilasin ekan kerran Hooverilta - hyvä kuulla, että sulla on hyvät kokemukset tuon lafkan toiminnasta.

    Tuli varmaan Scott Smith kaasari halvaks ?
     
  8. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Joo, oli tarjouksessa! Laittasin kuvakin, mutta en uskalla kun ei oo oma. Kyseessä siis 4972S TQ.
     
  9. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  10. Anselmi

    Anselmi Gearhead


    Tämä on kyllä megahieno ja paljon on nähty vaivaa yksityiskohtien suhteen. On myös mainio esimerkki harrastamisen vaikeudesta täällä kaukana kaikesta. Yhtä yksityiskohtaa kuitenkin olen ihmetellyt jo pidemmän aikaa, enkä ole missään huomannut Nicklaksen sitä kommentoivan... korin väriin maalatulle pohjalle lienee joku parempikin selitys kuin Ruotsalaisten mieltymys niihin?
     
  11. MudMax

    MudMax Gearhead

    Mie en oo kyllä mikään facelift-vuosimallien(-kaan) asijantuntia, mutta eikös pohja ole korinvärinen, jos Broadcast Sheetistä puuttuu koodi J55 (eli alustamassaus+hood pad)?
     
  12. Anselmi

    Anselmi Gearhead

    Mulla taas on sellainen käsitys että ei ne niitä maalaa vieläkään.... :D

    [​IMG]
     
  13. latari

    latari Gearhead

    Laita vaan Pepe kuva kaasarista näkyviin,on kyllä hieno. Ja kiitokset vielä avusta.
    Teemu
     
  14. MudMax

    MudMax Gearhead

    ^^Joo, mie olin taas väärässä :oops: 99.22% täydellisyys: http://www.moparaction.com/Article/PoP/PoP.html
    Varmaakin tuota harmaata "dippikastiketta" luulin alkup. maaliksi, kun parhaiten pohjaltaan säilynyt näkemäni E-body oli B3-sininen ja omassa miinassakin massan alta löytyy keltaista yllättävän keskeltä pohjaa.
     
  15. klunssila

    klunssila Gearhead

    Joo itsellä painoi vaakakupissa se, että YearOnella oli muistaakseni -30% jouluale, jolloin hinnat saatiin järkevälle tasolle. Tosin en arvannut, että menee tuollaiseksi palapeliksi toimittaminen. Rahtikulutkin ovat heille melkoiset, mutta kun ottaa tarpeeksi paljon kamaa, niin ei se 100$ enää paljoa ole. Joitakin osia YearOnella oli helposti saatavilla, joten Legendary, ClassicIndustries yms. jäi kakkoseksi tällä kertaa. Taisi mm. Organosol-maali olla heiltä saatavilla.

    Pienempien osamäärien suhteen pitänee kysellä näitä eksperttejä ja autotalli-veppikauppoja tulevaisuudessa. Mancini racingilta tuli mm. kärjetön sytkä, ja homma pelasi hienosti.
     
  16. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  17. PasiR

    PasiR Gearhead

    Taattua Harms -laatua.
     
  18. Z11

    Z11 Gearhead

  19. hlappis

    hlappis Gearhead

    [​IMG]
    [​IMG]
    hyvin mahtui 18x12 et17 vanteet taakse 315/30 renkailla.
    pari milliä tilaa renkaan ja lehtijousen välissä :rotfl: .
    jousia siirretty aböut 1,5".
    koneeseen vaihdoin M1-imarin ja ei taida enään mahtua tuon vakio rallye konepellin alle toi setti :odroll: .
    jos jollain on ihan kotosuomessa lasikuituista konepeltiä ni voipi tarjota.
    kunnolla ei väliä,kunhan ois joten kuten muotissaan.
     
  20. challenger500

    challenger500 Gearhead

    Paa drop-base filtering pohja.. tai UP22lta Pomonasta yks kuitupeitto konttiin ;)
     

Kerro tästä muillekin!