Mopar RB tehostajan pumpun kiinnitysrauta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja VintageSpeed, 17.8.2015.

  1. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Tarvitsisin nippelitietoa. '63 Imperialissa on kiinni TRW:n valmistama ohjaustehostimen pumppu. Mopar käytti näissä pumpuissa automaattisesti kiristävää kiinnitysrautaa. Tuo automaattisäätö on nyt hajonnut ja pumppu vispaa ajossa niin kovaa että remmi tippuu pois paikaltaan.

    Kysymys kuuluu. Voiko tuon raidan korvata suoraan uudemman mallin kiinteällä raudalla vai joutuuko vaihtamaan myös uudemman mallin pumpun, vai sopiiko kaikki kiinnitysraudat keskenään näihin eri valmistajien pumppuihin (TRW, Federal, Saginaw)?

    Kuvassa tuo automaattisäätöinen rauta ja TRW pumppu.

    [​IMG]
     
  2. jukka.2

    jukka.2 Gearhead

    tuohon mallin pumpun malliin ei oo muita .. itellä parit tuollaset kiinnikkeet .. mutta eikös tuo kiristetä ihan mekaanisesti .. siihen uudemman mallin pumppuun on täysin erilaiset kiinnikkeet http://www.ebay.com/itm/221725475108
     

Kerro tästä muillekin!