Mopar six-pack etukaasarin bensakammio

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja palotila, 7.6.2012.

  1. palotila

    palotila Gearhead

    Tarttis vaihtaa kammio, ei vain meinaa löytyä mistään uutta eikä vanhaa. Eepeitä oon pläränny silmät ristissä. Onko kellään tietoa, mallinumeroa ym. mikä tuohon passaa?
     
  2. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Siis kohokammio...? Miks se tarvii vaihtaa?
     
  3. palotila

    palotila Gearhead

    Epäilen että se on halki jostakin, bensapintaa ei pysty säätämään. Se on koko ajan bensaa täynnä kattoa myöten.
     
  4. C-barge

    C-barge Gearhead

    Eiks siihen käy ihan mikä tahansa holleyn kohokammio sisuksineen?
     
  5. palotila

    palotila Gearhead

    Ei nyt aivan mikä tahansa, bensalinjan liitäntä tarttis olla apukuskin puolelta. Noissa mitä on tullut vastaan on liitäntää oikealle ja vasemmalle, sitten on varaus tai reiät kiihdytyspumpulle ja sitä ei tarvita. Olen yrittänyt noista kuvista tutkia mutta ei oikein saa selvää. Lisäksi USpartissakaan näitä ei ole hyllyssä vaan tilaustavarana.
     
  6. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Onkos ton näköiset mehumaijat?
    [​IMG]
    4-reikäisen hollikan etukammion pitäis sulle sopia jos bensa tulee apparin puolelta? Mulla pitäis olla tallilla tollanen ylimääräinen siinä on kyllä kiihdytyslutkutin.
     
  7. palotila

    palotila Gearhead

    Ei ole tuon näköiset mutta voisin tulla katsomaan sitä nelireikäsen kammiota, lähetä mulle puh numero vaikka yv:nä, kiitos.
     
  8. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Sieltä tänne on aabaut 700kilsaa :rotfl: . Ota kuva omastas ja laita se tänne.
     
  9. palotila

    palotila Gearhead

    Liedosta Naantaliin 700km? Mulla ei ole kuvablogia joten en saa kuvia tänne.
     
  10. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    :rotfl: Kattoin senverran kieroon että asut seinäjojella :rotfl: .
    Ota se mukkaas huame turkuruisinkiin :odroll: .
     
  11. cuda69

    cuda69 Gearhead

    voi sitä ajaa 700 kilsaakin hyvän asian takia :rotfl:
     
  12. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Juu on joskus joutunu tonne asti ajamaan yhden firebirdin takia :rotfl: .
    Tollasia löyty.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  13. palotila

    palotila Gearhead

    Mä voisin kokeilla tuota ylemmän kuvan kammiota, mistä tuo löytyy? En pääse Turku cruisinkiin, työeste.
     
  14. JTE3

    JTE3 Gearhead

  15. palotila

    palotila Gearhead

    No tuohan se juuri on. Kiitti JTE3.
     

Kerro tästä muillekin!