Mopar vetolevyjen eroista

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja kingsway, 20.11.2014.

  1. kinde

    kinde Gearhead

    No tulipa siitä nyt päänvaivaa.
    Mitä jos veisit sen johonkin konepajaan jotka prässäisivät sen syvemmäksi?
     
  2. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Eikö se kuitenkin ole se turbiinin snout siellä kampuran pohjassa, eli se holkki ei liikuttaisi turbiinia mihinkään.

    Paljonko Turbiini liikkuu kun ei ole vetolevyä välissä?
     
  3. Hai

    Hai Double Gearhead

    Sinne kampuran kuoppaan se snoutti olis tarkoitus laittaa.
    Kyllä vaan kaikki mitä laitetaan kampuran ja turbiinin väliin vie turbiinia taaksepäin. Tietysti pitää huomioida kappaleiden (nyt se vetolevy) muodot.

    Asennusvaiheessa vetolevyn kanssa turbiini liikkuu muistaakseni luokkaa 8-12mm. Jos vetolevyn ottais pois, niin menis varmaan 10mm enemmän. Toisaalta se on tilanne mikä ei ketään kiinnosta.
     
  4. kingsway

    kingsway Gearhead

    Ei se ole pohjassa tuolla vetolevyllä. Levy on sen muotonen, että se ei mene keskiosaltaan sinne turbiinin syvennykseen. Snoutti jää kyllä huulille, mutta ei mene kovin syvälle. Se olisi käytännössä vain sen ohuen keskitysrenkaan varassa.
     
  5. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead


    Ok, eli toi vetolevy tuo jo väkisin sen liian ulos kampurasta.. Sit ymmärrän.
     

Kerro tästä muillekin!