Moparien Ylistys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ruumis, 23.9.2005.

  1. Ruumis

    Ruumis 3rd gear

    Olen huomannut täällä että mopareita jotenkin ylistetään ja Gm:mmää ei niin paljoa.
    Minusta GM on parempi kuin mopar 8)
     
  2. Riztoreipas

    Riztoreipas Gearhead

    nooooh..eikös toi FoMoCO kuitenki oo autojen ykkönen ;)
     
  3. barfly

    barfly Gearhead

    jatka vaan olemassaoloas meidän kanssamme.
    Tuot tänne piristystä, ja kuka tietää ,tietoa.


    Tsemiä nassi! :p
     
  4. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Nyt oot asialinjalla, mopariukot ne nyt vaan yrittää uskotella itelleen jotain muuta :wink:
    Ja nyt mentiinkin niin asian ytimeen ja ikuisuusväitelyyn että tää topicci ei tuu varmaan koskaan loppumaan, ainakaan ennenkuin valvojat sulkee :rotfl: Toivottavasti kaikki sit vaan muistaa ettei tää niin vakavaa oo eikä tähän oo oikeaa vastausta :soosoo:
     
  5. Mawerick

    Mawerick Gearhead

    Siis ainoa oikea on AMC :soosoo:
     
  6. Ruumis

    Ruumis 3rd gear


    Yhdyn tähän :-?
     
  7. HEMI

    HEMI 1st gear

    :eek: ooppeliko parempi :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    No juu mielipiteensä kullakin. MOPAR ON PARSA 8)

    Ja suzuki pv on parempi ku pieRaisu :wink: :lol:
     
  8. Flea

    Flea 1st gear

    En tiiä tuleeko tästä lynkkaustuomio, mut ite olen sitä mieltä notta Mopar vs. GM "kilpailu" johtuu aika pitkälti siitä, että monissa talleissa on pelkästään Moppeja ja toisissa GM tuotteita kun osat käy GM-GM ja Mopar-Mopar. Voin olla väärässä, mutta ainahan aiheesta on kiva kinastella esim. työpaikalla/baarissa/kaupassa/kotona/kavereilla/kaupassa/täällä foorumissa/puhelimessa/vessassa....... lista on loputon. Pää asia että kaikilla on (edes kohtalaisen) hauskaa harrastaa.
















    ps. Kyllä se Mopar on ykkönen. :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  9. avo-65

    avo-65 1st gear

    Väittely aiheista mahtavin on just toi mopar vs gm.
    Itte en tiedä onko se parempi kun on ollu vaan mopareita.

    "YHTÄ EN VAIHDA MOPARIA CHEVYYN" oon joskus nähny lukevan ,kyllä se niin on!!!
     
  10. spinout

    spinout Gearhead

    >Minusta GM on parempi kuin mopar

    Nassi unelmoinut Gee-Ämmää, nassilla on nyt rassi. Pakoputki ja kaikki. Rullaavana parempi.. odota 2v ja 10kk ja heräät totuuteen housut jalassa. Mulla ei ollut muuten mopoa lapsuudessa.. :cry:
     
  11. perkele

    perkele Gearhead

    eiku rambler :soosoo:
     
  12. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Mää on kyl sitä mieltä jokaista pitää olla vähintään yks ittellä niin voi saunassa väitellä ittensä kanssa mikä on paras :rotfl:
     
  13. weripuo

    weripuo Gearhead

    jostain kumman syystä en kykene ottamaan kantaa molemmissa on omat puolensa ja molempia löytyy pihasta mut silti gm on se joka on kerää kilometrejä maantieltä.
    ja onhan se ameriikan voortti vielä kokematta joten siitä ei voi sanoa mitään
     
  14. Ruumis

    Ruumis 3rd gear



    sinun Pv On PERSVAKO!
     
  15. Olli_

    Olli_ 1st gear

    Itse en ole koskaan valinnut yksittäistä valmistajaa parhaaksi, vaan olen huomannut että monella vakmistajalla voi olla paria hienoa autoa. Koskaan ei yhden merkin kaikki autot ole kiinnostaneet vaan tietyt yksilöt, merkkiin katsomatta :)
     
  16. barfly

    barfly Gearhead

    Näin!

    Samoilla linjoilla.

    Pitää valita oman mieltymyksen mukaan, ei yleissuuntausta.
     
  17. Ck

    Ck Gearhead

    Muakin on aina kiinnostanu kaikki AUTOT.
    Siis ne moparit... 8)
     
  18. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Suomihan on siinämielessä ihmeellinen maa, että meille on noita mopareita siunaanutunut suhteessa aikas paljon. Varmaan johtuu siitä, että me suomalaiset ollaan niin valtavan viisaita, tai jotain. Eiköhän näihin ameriikan autoihin päde aika lailla vanha sanonta, että kukin kantakoon oman taakkansa. Itse en oo mikään merkkifanaatikko, muuta kun huumorimielessä, mutta noi moparit on tutuimpia ja niitä on pääasiassa tullut harrasteltua. Jenkeissä se on "dare to be different" meininkiä, täällä ei ehkä niinkään. Multa muuten on alunperin lähtösin toi "mopar on parsa" slogankin, kun joku vaahtopää ihmetteli aikoinaan paalupaikan sivuilla, että miks noi moparhemmot aina suu vaahdossa kehuu laitteitaan, niin mä annoin sille yksinkertaisen selityksen asiaan.
     
  19. SuperGas

    SuperGas Gearhead

    Mulla on kaksi Moppea; Valiant ja Royal Monaco. Tykkään ajella niillä...
    Ajavat siis asiansa :D
    Kilpurina mulla on Camaro. Silläkin tykkään ajella...
    Ajaa sekin asiansa :D
    Camarossa on Volvon etuakselisto, jarrut, jousitus yms. Olen tykännyt joskus ajella oikealla Volvollakin...
    Sekin ajoi asiansa :D
    Sitten mulla oli kauan sitten Voortti...
    Siitä en oikein tykännyt :rotfl:
     
  20. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Pojat on poikia :odroll: Tähän ikään mennessä ensimmäinen "kinastelun" kohde oli kumpi on parempi mopo Tunturi vai Soliferi, sit piikki-iässä Yamaha vastaan Honda ja 2-t vai 4-t ja nyt on päästy jo GM - Mopar vääntöön 8)
    Väitellääköhän me vielä pappana siitä mikä on paras rollaattori :rotfl:
    Paljastettakoon nyt oma TODELLINEN mielipide joka on semmottinen jotta jotenkin oon paremmin aina viihtynyt tuolla GM-perheessa mut yhtä hyviä ja hienoja pelejä löytyy myös Mopareista ja Fordeista. Tai no, ainakin melkein yhtä hienoja :wink:
     

Kerro tästä muillekin!