Moparien Ylistys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ruumis, 23.9.2005.

  1. LordMrFord

    LordMrFord Gearhead

    Kahta en vaihda, Fordia ja öljyjä.
     
  2. Toke

    Toke Gearhead

    onhan noi MoPar vehkeet ihan omaa luokkaansa verrattuna ihan mihin vaan..... kestää ja on kauniita...


    Vaan kyllä nuo volvotkin mulle kelpaa, niissäkin on jotenki sitä oikeen auton tuntua (poislukien kaikki vuoden 89 jälkeen valmistuneet)

    Naurattamaan rupee nuo nykyiset letukatkin, mitä lie korean ihmeitä :lol:
     
  3. tapiiri

    tapiiri 1st gear

    perustuuko mielipiteesi asiasta laajaan kokemukseen vai siihen kuuluisaan tunneälyyn?
     
  4. 440Magnum

    440Magnum 1st gear

    Me Ollaan Parasta A-Ryhmää

    Se selittää kaiken :wink: Parempi ettei tähän GM vs Mopar kysymykseen tule vastausta (vaikka vastaus onkin yksinkertainen :wink: ) onpahan jotn huvia sitten kun bensa on loppu ja autoista vain puhutaan.., ainii se maailmanloppu kerkee tulla sitä ennen :rotfl:
     
  5. fairlane

    fairlane Gearhead

    ennen pitkää kaikki nää perkeleen romut palaa luonnon kiertokulkuun ja joistain jopa suletetaan uusia kaivonkansia. :lol:
     
  6. Ruumis

    Ruumis 3rd gear


    Se perustuu siihen kun olen ollut monien jenkkijen kyydissä. niin moparit jotenkin ei matkustusmukavuudeltaan tunnu niin hyviltä, Ihme rämisiöitä. Tosin nuo gm:mmät on niin mukavia matkustusmukavuudeltaan vaikka caprice hiljainen ja mukava kyyti.
     
  7. janimm

    janimm Gearhead

    Täälläpäin ei ole minkäänlaista kinastelua harrastukseen liittyen.

    Mut hei, mikä se "GM" on? Onks se joku automerkki? Eiku nyt mä muistan! Ne oli ne Daew... eiku Chevroletit. Älkää GM leiriläiset huoliko... On meillä Mopar ympyröissäkin oma häpeäpilkku... Joo, arvasitte oikein; Mersu.
     
  8. Oldman

    Oldman 1st gear

    eiköhää se oo niin, et putkista ku sauhu nousee, ni kansalla kivaa.
    mut kahta en vaihda .........HÖÖÖÖM...........ja Moparia. :lol:
     
  9. MudMax

    MudMax Gearhead

    Se että niin moni tällä palstalla tietää totuuden paremmuudesta :p , ei välttämättä johdu pelkästään Mopareiden runsaasta siunaantumisesta Suomeen, vaan osittain jopa päinvastoin:
    Mopareita on niin vähän, ettei niille ole omaa keskustelupalstaa, ( GM vermeisiin on jopa aktiiviset mallikohtaiset palstat ja kerhot ) vaan sekä FMA;n ja FDVA;n keskustelupalstat ovat OD;llä, joten "moparpitoisuus" on täällä keskimääräistä suurempaa.
     
  10. Ruumis

    Ruumis 3rd gear

    Olikin minulta tyhmä(yllätys YLLÄTYS) temppu tehä tämä topic.
    LUKKOA LUKKOA LUKKOA LUKKOA LUKKOA LUKKOA LUKKOA LUKKOA KUKKOA LUKKOA LUKKOA!!!
     
  11. Ruumis

    Ruumis 3rd gear

    Jepjep
     
  12. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Tiiättekös jätkät mikä se sininen Moparin logo on? Se on Star of Failure :lol:
     
  13. drunkABIlly

    drunkABIlly 1st gear

    MOPAR= Mulla On Paras Amerikan Rauta :D
    Tästä aiheesta on kaveriporukan kanssa ollu aina pientä naljailua ja se varmaan jatkuu vielä pitkälle.
     
  14. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Niin, siis suureen maailmaan verrattuna meillä on kyllä tuhottoman suuri osuus jenkkikalustosta mopareita. Maailmalla moparit on yhteensäkin pienempi merkki kun vaikkapa oldsmobilet tai pontiacit, mutta kun vaikkapa aftermarket osatarjontaa katsoo, niin mitenhän mahtaa olla asian laita? Kiitos siitä aktiivisille harrastajille ja harrastemyönteiselle tehtaalle. Chevynhän nyt rakentaa kuka tahansa (haukotus), niihin on tarjolla palikkaa ja ohjeita sekä oimivia kombinaatioita netissäkin tuhansittain. Itse olen tehnyt ja tunnen myös niitä, ja se on helpoin tie. Mutta GM ei taida olla sama kuin chevrolet? Mulle kun toi suorituskyky ja isolohkot on aina ollut lähellä sydäntä, niin missä on rivakat oldsmobilet, Pontiacit, Buickit ja Fordit? Muutamia löytyy, mutta pitäis kai olla enempikin? Eikö, GM?
     
  15. Tweek

    Tweek Gearhead

    Ford ei taida olla sama kuin GM?
    Tiedän että saan kohta korvilleni, mutta missä ovat rivakat Talbotit ja muut Simcat :rotfl:

    Kyllä niitä k**väkkäitä vehkeitä on maalima vielä toistaseks väärällään ja melkein joka merkiltä löytyy malli jonka mielelläni omistaisin, parhaimmilta useampia.

    Nimim. Korean Letukka juttuihin leipääntynyt :wink:
     
  16. drucer

    drucer 1st gear

    Mitä HELVETIN järkeä on avata näitä "tämä on paras" -topicceja, kun tiedossa varmasti on, että sillä aiheutetaan vain riitaa/pahaa mieltä harrastajien keskuudessa? Itse pidän GM:n autoista, enkä ole niin ihastunut Moparin valikoimaan, mutta olen ihan aidosti sitä mieltä, että _kaikki_ jenkit on hienoja omalla tavallaan. Jokaisesta löytyy jotain hienoa.
     
  17. Käkö

    Käkö Gearhead

    Ah, MoPar... :lol:
     
  18. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Jos tällaisella aiheutetaan jotain mielipahaa niin usein käynti lääkärillä voi auttaa. Ehkä se voi jotain kourastakin, mutta pääasiassa leikkimielistä suunsoittoa, kai?
     
  19. merc

    merc Gearhead

    Hämmennetääs soppaa lisää, mites kun on moparin kori ja chevyn tekniikka :odroll:
     
  20. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Toi nopeita mopareja juttu varsinkin Suomessa voi pitkälti perustua siiheen että aihioita on nurkat väärällään ja mihin muuhun suuntaan jotain tollaista perustylsää ja yksinkertaista Valiantti tai Darttia rakentaa kuin mahdollisemman nopeeksi varttimaileriksi.Samahan se pätee Gm:n Chevy kakkoseen.Kyllähän noista esimerkiksi tehdyt kustomit ovat enemmänkin suomalaisugrilaisia kirveskustomeja kuin tyylikkäitä dreamboateja.
     

Kerro tästä muillekin!