Moparien Ylistys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ruumis, 23.9.2005.

  1. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Kappas, päästiin sentään sivulle 6 ennenkuin keskusteluun ilmaantui ekat tiukkapipoiset tosikot :rotfl:
    Tähänhän on nyt ehdottomasti liitettävä tuo allekirjoitus :wink:
     
  2. Sancho!!

    Sancho!! 1st gear

    oliko tyhmä idea siun mielestä perustaa tämä aihe? :oops:
    ja tappeluita täällä jos syntyy niin lukkoa lukkoa...
    Pääasia ettei tuu paha mieli.
     
  3. ari2004

    ari2004 Gearhead

  4. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ei Yleistä harrastuksesta -osaston kirjoituksia kannata ottaa liian vakavasti. Eikä tätä malmikasojen kanssa harrastamista yleensäkään, täähän on vaan harrastus jota tehdään huvikseen :wink:
     
  5. janimm

    janimm Gearhead

    Mr. Sancho on ihan oikeassa. Munkin -68 Chargeri tärisee, kolisee, rämisee ja paukkuu. Töyssyissä irtoaa hampaat suusta. Kaiken lisäksi se pitää niin pahaa ääntä, ettei mun stereoissa riitä tehot missään nopeudessa.

    Toisaalta, vähän aikaa sitten olin kaverin -84 Caprice Farmari (paketti) kyydissä. Kyllä oli tasaista ja hiljaista. Mopar mies ihmetteli suuresti mm. sitä ominaisuutta että vieressä olijan kanssa pystyi keskustelemaan normaalisti. Myös mukulakivillä tuntui kun olisi leijunut pilven päällä.

    Sä oot Sancho laittanu hyvän, hiljasen ja miellyttävän jenkkiauton. Sillä on hyvä lipua kohti auringonlaskua kuuma mimmi kainalossa. 8)
     
  6. Olli_

    Olli_ 1st gear

    No jopas on videoita :eek:

    Tässähän menee viikko, kun katsoo kaikki läpi.
     
  7. Make2

    Make2 3rd gear

    Voipi olla muuten tyyppivika. Mun -69 on just samoja oireita. Eivät ole näköjään saaneet niitä vielä vuotta uudempaan kuntoon. Miten lie -70 ? 8)
     
  8. Käkö

    Käkö Gearhead

    :rotfl: ei taida olla B-koppasten oma vika, vaimon '74 Valiant tekee tuota samaa myöskin... :rotfl:
     
  9. Käkö

    Käkö Gearhead

    :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  10. BJV-8

    BJV-8 Gearhead

    Taitaa olla kaikki chargerit samanlaisia omanikin "-68" ajo-ominaisuuden ihan perseestä ja tän kesän aikana toi pumpun VIKINÄ on vieny jo kuskiparan hermoromahduksen partaalle. Onneks tää ajokausi loppuu kohta voi taas talven vetää rauhottavii ni jaksaa taas ens kesänä.
    Pitäsköhä ostaa pelttorit
     
  11. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Pumpun äänihän on yks kesän kauniimmista luontoäänistä, sen jatkona olevan auton ja koneen merkistä ja mallista riippumatta :wink:
    "Pitäsköhä ostaa pelttorit" :eek: Naapurilleko meinasit, itelleenhän ei tollasia nautinnonsuodattimia tarvi :soosoo:
     
  12. Make2

    Make2 3rd gear

    Minulla taas ei niinkään älyttömän häiritsevästi rämise tuo auto vaan kun nuo paikat ei tahdo pysyä hampaissa ja äänikin on niin kova aivan kuten janimm -68. Sitten siinä on jotain outoa vikaa kun se tahtoo välillä vähän luikerrella kun yrittää kiihdyttää vauhtia. Tuota vikinää ei ole esiintynyt enää vuosiin vaan se jotenkin hävisi sen seistessä 90-luvun alussa. Siitä kyllä otettiin sellainen ylimääräinen osa moottorin päältä pois kun ei keksitty sille käyttöä ja nyt alkuperäinen konepeltikin mahtuu mukavasti kiinni. Ehdin jo huolestua että onkohan tuossa autossa joitain vikaa mutta ei kait siinä sitten kun muillakin on Chargereissa samoja oireita. Sellaisia kait ne sitten vaan on nuo Moparit 8)
     
  13. granfury

    granfury 1st gear

  14. granfury

    granfury 1st gear

    .....
     
  15. janimm

    janimm Gearhead

    Oho! Chargereiden omistajat tulivat kaapista oikein joukolla... :D

    Ei se minunkaan nyt ihan niin hirveästi rämise. Kova se on kyllä ajaa, ku on ne polyuretaanipuslat ja jäykät jouset. Siks se kolisee ja paukkuu. Moottorin ääni on just niin kova kun sen pitääkin olla... 8) Onhan mulla talviautona kolisematon "pehmeäkyytinen" farmari Aspen... :oops:
     
  16. Make2

    Make2 3rd gear

    Joo eihän sitä edes yksin ilkeäisi mutta kun pojatkin..... :oops:
     
  17. Sancho!!

    Sancho!! 1st gear


    Muutin nimeäni!
    nyt olen sancho.
    nimenvaihdon syynä on häiritsevästi entisen nimimerkin autonmerkki jota minulla ei ole enää :odroll:
    Sanoo SANCHO!!
     
  18. granfury

    granfury 1st gear

  19. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Hyvin on alkanut mut tällä topicilla on vielä pitkä matka esim. tohon Suomalaisia latolöytöja topicin yhdeksäänkymmeneen sivuun :wink:
    Ja uteliaisuuttani kyselen: miks Sancholla on nimimerkissä kaks huutomerkkiä perässä, onks siinä joku jippo?
     
  20. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Niin taitavat olla.. Asiaan sen kummemmin kuittaamatta pakko ottaa kantaa just tähän. Kaikki merkit on käyty läpi ja samaa paskaa ne on kaikki. Tunne-elämän juttuja ja en niitä rupee puolustelee. Ketkä tietävät niin tietävät, tietämättömälle on turha edes rautalangasta yrittää vääntää.. Mulla on vieläkin eri merkkejä. paitsi foordeja. On hiljaisia ja mukavia mutta tosa mun 68 Charkkerissa on jotain mitä OCC RULES pikku pojulta on vielä kokematta, mutta toiv joku kaunis päivä sen vielä kokee. Siinä mummot tippuu puista, lapset saa sydärin ja varikset itkee kun polkaisen kahdeksan kurkkua selälleen putket auki 7000rpm Race Hemistä 68 Chargerist. Hyvä kun siinä möykästä edes niitä räminöitä kuulee, mutta tämä on pojuseni aivan eri taiteen laji kuin esim mun äänetön ja mukava Bjuikki. :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!