Moparien Ylistys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ruumis, 23.9.2005.

  1. Sancho!!

    Sancho!! 1st gear


    ei jippoja, ei zippoja... :D
    Sanoo sancho.
     
  2. Sancho!!

    Sancho!! 1st gear


    Siinähän tulis paskat, kuset housuun , jopa SISÄELIMETKIN!!!!
    en ole tuota kokenut mutta tulen kokemaan elinaikanani varmasti! ehkä jopa oman changerin kanssa!
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Pärjääkö auto mootoripyörälle kadulla?
    Heh, monta sivua niitä olikaan..
     
  4. kärrypoika

    kärrypoika 3rd gear


    Toi nimenvaihto tuntuu kyllä vähän petokselta!
    Mä olen nyt oppinut lukemaan kaikki OCC:n jutut. pidä se entinen nimesi ja muuta vain harrastekikottimien listaa! :soosoo:
     
  5. greenrtse

    greenrtse 1st gear

    mikäs o moparia ylistäessä kun lopultakin charger nipussa,vielä kun toimis
    noo huomenna konttorille,jos vaikka sama tapaus kuin ennenkin= ekalla läpi (nyt kyl pikkusen epäilen,tuli vaihdettua hydroboost tehostin ,ja levyt taakse mittari sit kertoo)
     
  6. Polara

    Polara Gearhead

    Helppo sitä on parasta ylistää! Vai mitä sanotte, onko esim. 68 - 72 mopareissa rumia autoja.... Hmmm, no EI!

    En minäkään mitenkään merkkiuskollinen ole, oon kerran jopa kahtonu Gm:mien myynti-ilmoituksia... puolitosissaan, mutta siitä on jo onneks aikaa!
     
  7. elisabeth

    elisabeth 1st gear

    Hyvä hyvä :D
     
  8. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Joo, hyvä, hyvä! Siitä se lähtee sielläkin harrastus pikkuhiljaa kääntymään oikeaan suuntaan :wink:
    Ei muuten taida 68-72 väliltä löytyä miltään ameriikanmerkiltä yhtään rumaa autoa, vai löytyykö? Tosin '67 oli vielä parempi vuosikerta :D
     
  9. Polara

    Polara Gearhead

    Se oli sekava päivä kun sinne general-mistaken tuotteita erehdyin kahtelemaan...heh
     
  10. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Heh, kaikkien konsernien tuotteita löytyy (paitsi foordeja) ja sulassa sovussa ovat tallissa. Siinä on moparit tosi hyvässä seurassa kun ovat 58 Buickin vieressä.
    Meniks tää nyt taas tähän..
     
  11. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    On se niin outoa! Kun kinastellaan parhaasta, ovat osapuolina Mopar ja GM. Ja kun kinastellaan huonoimmasta, niin siellä on Ford ja GM. Ja jos on oikein kovan luokan aivojen käyttäjä, niin arvojärjestyksen voi tuosta päätellä!
     
  12. greenrtse

    greenrtse 1st gear

    läpimeni ekalla :D
     
  13. 54474N4

    54474N4 Gearhead

    Heh... Eipä saanut paljoakaan perusteluita kun kyselin tuossa aikaisemmin kestävyydestä, osien hinnoista, huollon ja korjaamisen mutkikkuudesta.
    Ainoa mitä tuli niin GM:n osat ovat edullisempia. Eli vaakakuppi on nyt kallistunut gm:n puolelle. Mitäs mopar sedät laittaa omaan kuppiinsa?
     
  14. coupe 74

    coupe 74 1st gear

    ääni gm.lle

    ai miks?

    no kun niissä on niin paljon parannettavaa eli on hyvä rakentelukohde :rotfl: voi toteuttaa itseään :oops:
     
  15. jenkkijuuso

    jenkkijuuso Gearhead

    Olin tuolla ranskan maalla Nizzan paikallisessa custom shopissa ja höpöttelin äijän kanssa ja heti kun tuli puheeksi että mulla on moppe suomessa sano äijä : you know there is a little war between GM and Mopar :eek: :lol:
    Siis hommasta tekee mun mielestä jännän se että näköjään tämä sama :argue: topicci voitais käydä missä tahansa maassa eli emme täällä poromaassa ole yhtään sen tyhmempiä/parempia kun muuallakaan :oops:


    Mutta sitten kun puhutaan Mopareista puhutaankin jo AUTOISTA!! :lol: 8)
     
  16. superbird

    superbird Gearhead

    Täytyyhän osien olla edullisia että mustakin mies voi ajaa amerikkalaisella amerikassa. :rotfl:
     
  17. greenrtse

    greenrtse 1st gear

    eipä nuo osat kalliita ole mopariinkaan,tottakai ovat jos suomesta rupee
    jotain esim Indy kansia ostamaan,vuodesta -94 asti oon hommannut osat
    itse suoraan usa,sta mitä nyt jotain pikku sälää suomesta
     
  18. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    quality
    Tennessee
    sour mash
    WHISKEY
     
  19. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Mun kaks ekaa jenkkiä oli gm tuotteita, johtuen siitä että ne sattu oleen halpoja ja lähellä. Moparista aloin haaveilla jo pikku poikana.
    Jotenkin vaan se muotoilu ja puheet slant six koneen ylivoimaisesta kestävyydestä, ja hemi moottoreiden voima yms. teki vaikutuksen.

    Merkki friikki en ole, vaan valikoin autoni pitkälti sen mukaan miltä ne näyttää, ja toki vaikuttaa sekin et mihin autoon sattuu löytyyn kotitallista tai kavereilta osia...

    Mutta tietysti kaikki nopeet ja nopeen näköset moparit rules!!!
    Ja KE30/KE35 corollat rulettaa myös. ke10 ja ke20 ovat mailman rumimpia autoja.

    Ja loppuun kevennys joka tarttui jostain päin overdriveä silmään:

    Moottorin
    Osat
    Pitkin
    Ajo
    Rataa

    [/b]
     
  20. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

    Ainakaan mulla niissä ny ni hyvää ole, kaikissa neljässä jotain häikkää. Vaan kaippa se niin on, että kun Ford-ihmisille on enemmän annettu, niin niiltä enemmän vaaditaankin. :wink:

    Aika läheltä liippaa, mulla olisi umpi-Vette ja 70 Charger ja 65 FB tai no pistetään 70FB, kun tuo 65 on jo.
     

Kerro tästä muillekin!