Moparin etuvastus palaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja duster73, 28.9.2012.

  1. duster73

    duster73 Gearhead

    moottori on kyllä ollut täysin auki ja kaikki laakerit uusia.jos mopareista tietää,niin alkupään teksteistä osaa päätellä ettei aiemmin ole ollut mitään releitä.kun kärjellinen sytytys ei ole niitä tarvinnut.ainakaan tässä tapauksessa.
     
  2. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    No sittenpä siellä on varmaan ö-pumppu jo sen verran kulahtanut ettei pumppaa paineita.

    No mä en noista mopareista sit ilmeisesti tiedä ku en osaa arvata.
     
  3. duster73

    duster73 Gearhead

    antaapa olla sitten koko paska...
     
  4. Pietsi

    Pietsi Gearhead

    No kylläpä se hylkii :( .
     
  5. duster73

    duster73 Gearhead

    kyllähän tuossa tais noiden ö-paineiden kanssa kuin vähän pelkäsin.tässä tapauksessa siis.eli laskin tuossa yksi päivä öljyt pois ja ensin tuli aivan mustaa öljyä ja tämän jälkeen melkain kirkasta ainetta.ja todennäköisesti sinne oli mennyt bensaa öljyn joukkoon,oli päässyt neulat vuotamaan kaasarista oikein huolella.öljyä tuli uloskin melkein 6 litraa,vaikken sitä niin paljoa sinne laittanut.
    no tänään kippasin sitten 10w-60 valvolinet moottoriin ja tyhjäkäynnillä käytin sen verran aikaa,että pariin-kolmeen kertaan nousi lämmöt 100 asteen tuntumaan,tässä vaiheessa lähtee flekti käyntiin.ja alimmaal taisi paineet laskea ehkä 2,2-2,3 barin tuntumaan.no hyvä näin.
     
  6. duster73

    duster73 Gearhead

    ajattelin vaan kertoa,jos jotakuta vaikka jäi tämän eteneminen kiinnostamaan :)
     
  7. Puutera

    Puutera 3rd gear

    Juuri näin. Mopar Muscle, Lokakuu 2011: "...So does your application require a ballast resistor? Quite simply, if your distributor has breaker points the answer is yes; if not, the answer is no."
     

Kerro tästä muillekin!