Moparin HP -merkintä moottorinlohkoissa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Mutku, 25.4.2012.

  1. Mutku

    Mutku Gearhead

    Moi,

    Kuka tietää, kun minä luulen, että kaikissa Magnumin lohkoissa ei ole ollut sitä HP-stanssausta. vai onko? Eli mun luulon mukaan vois olla Magnumin hipo-lohko, vaan kun siinä ei sitten oliskaan HP-merkintää. Mitä ootte mieltä?

    Tää kyssäri ei oo mikään kompa. Minä vaan en tosiaan tiedä.
     
  2. C-barge

    C-barge Gearhead

    HPmerkintä on ollut hp-versioissa, on myös HP2 merkintää. Noi stanssaukset on tehty kasausvaiheessa, ja se HP2 merkitsee toista vuoroa. Lohko sinänsä on aivan identtinen maamoottorilohkon kanssa, siin on vaan tehtaalla ollut tehoversion sisuskalut, eli vähintäänkin nokka ja pakosarjat.
     

Kerro tästä muillekin!