Moparin isolohkon kannet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Jake, 17.11.2005.

  1. Jake

    Jake Gearhead

    Kaverillani olisi tarkoitus hankkia 440:n uudet kannet. Edelliset kannet olivat portatut 906:set. Kone on entinen Super Gas kone, jota on miedonnettu katukäyttöön. Puristukset olivat edellisillä kansilla 11.8:1. Tarkoitus olisi saada sellaiset kannet, joilla puristuksen saisi katuystävällisemmälle tasolle (octane boosterin kanssa).
    Nokaksi on vaihtumassa 2500-6500 rpm alueella toimiva rullanokka. Kaveri haluaisi mielummin rautakannet, koska omien sanojen mukaan hänellä on "alumiiniallergia". Imusarjaksi tulee tunnelrami kahdella 600cfm Carterilla.
    Ehdotuksia otetaan vastaan.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Jos ne pitää rautaa olla - ja mopsin isolohkoon - niin moppe perffin stage vitoset tulee mieleen. Niistä pitäis hyvällä porttauksella tulla ihan mukavasti katukelpoista hönkääkin. Muut meinaa melkein sitä köykämiiniä sitten olla? Vanhoja tehtaan tavan käytettyjä vois tietty rautasista edelleen käyttää?
     
  3. Jarmo Y

    Jarmo Y 1st gear

    Mikäs vika alukansissa on?No jos rautakannet haluaa,mulla olis täällä Stage 5,set. 2.14" 1.81" ventt.Kaikki vakiokannen tavarat käy näihinkin,imusarjan lämmityskanavaa ei ole,kannen valunumeroa ei myöskään.3 kpl 906 kansia löytyy myös.
     
  4. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Noissa 906:ssa ei ainakaan vakiona pitäis olla kovin pienet palotilat niissäkään. Voi olla vaikee päästä noista lukemista alas, mikäli niitä 906 kansia ei oo urakalla höylätty. Onks tietoa mitkä männät siinä on? Toi haiskahtaa aika vanhalta vadilta, ja jos ne männät olis noi yleiset TRW:n "11.5:1" dome männät, niin niillä pitäis kyllä päästä höyläämättömillä 906:lla tai noilla Stage V:llä sinne kympin tienoille. Stage V:t olis varmaan tollaseen mottiin oivempi valinta ja lisäks tuoreemmat, eli ei välttämättä ihan ens viikolla halkea. Alsa allergian täytyy olla aika paha, jos ei sellasia voi käyttää. Tosin niissäkään ei helposti löydä isopalotilasia kansia. Jotkut vanhat Stage VI:t ehkä ja Edelbrockillahan on tosiaan 84 closed chamberia ja 88cc open chamberia.
     

Kerro tästä muillekin!