Moparin kutosen tulpat?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja pas2, 24.11.2005.

  1. pas2

    pas2 Gearhead

    Mitkäs tulpat eri merkeiltä kelpaa tolle?

    T. ei omistajan käsikirjaa eikä riittävän vanhaa tulppakirjaa
     
  2. valsu67

    valsu67 1st gear

    vanha kansi??
    NGK BP5ES ainakin.ja muuntotaulukko löytyy jostakin netistä.Championin vanhalla merkinnällä N14Y
     
  3. pas2

    pas2 Gearhead

    Kitoos!

    Juu kansi on vissiin '73 vuodelta.
     
  4. dart -66

    dart -66 Gearhead

    -73 pitäisi olla pikkutulppainen kansi jolloin tulpaksi Championin RV17YC tai AC Delcon R45TS.
     
  5. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Mikä on rajapyykki tossa missä se tulppa vaihtui? Mulla muistaakseni oli 73 kone jossa samat tulpat kuin 67. Olisko sitten ollut kansi vaihtunut jommassa kummassa?
     
  6. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Oisko 72? Silloin tuli ainakin lyijyttömällä käyvät motit. NKG on jees, siinä niiiin levee skaala lämpöarvolla että rokkaa vaikka ois pykälää kuumempi tai kylmempi.
     
  7. Periaatteessa -72 on eka virallinen pikkutulppakansi, mutta niitä oli jo esim. California -71 malleissa. Toisaalta -72 Canadan taxeja on tehty vielä tulppaholkkikansilla. Jälkeenpäinhän niitä voi vaihdella mielensä mukaan. Noi uudemmat kannethan toimii seetien puolesta suoraan lyijyttömällä polttoaineella.
     

Kerro tästä muillekin!