Moparin M-bodyt (Plymouth Gran Fury ja Dodge Diplomat)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja JariV, 18.4.2013.

  1. JariV

    JariV 2nd gear

    Onks näitä miten tullut Suomenmaalle?

    Se poliisiauto tunnuksella COP-1 ainakin tuli joskus mut löytyyks näitä miten muuten kyliltä ja kujilta?
     
  2. Pande_K

    Pande_K Double Gearhead

    Ihan muistinvarainen mielikuva että tässä jokunen vuosi sitten Nettiautossa pitkään kaupattiin vähän ajettua Gran Furya jonka joku suomalainen oli Amerikassa uutena ostanut ja sitten paljon myöhemmin tuonut Suomeen kesäkäyttöönsä. Olisiko ollut beessinvärinen tms., ehkä joku muistaa tarkemmin.

    Tarkoititko kysellä vain Plymouthin ja Dodgen perään vai kiinnostavatko myös vastaavat Chryslerit? Tämmöisen kuvasin -99 Helsingin Urheilukadulla, muistaakseni tätä näki vuosia siinä samoilla nurkilla.

    [​IMG]
     
  3. JariV

    JariV 2nd gear

    No kyselin vain noista otsikoissa olleista. Mä oon tosta mallista jostain syystä aina pitänyt, ehkä vaan noitten amerikan poliisisarjojen takia. Silloin tällöin tulee aina mieleen että pitäskö se tollanenkin hommata.

    Chrysler on mun silmiin vähän liian pramea, ei muuta. Mulla alkoi muisti palailemaan pätkittäin ton nettiauton yksilön suhteen. Muistan jonkun nähneeni mutta kaikki yksityiskohdat onkin sitten totaalisen pimennossa. Jotenkin muistaisin itse nähneeni vaalean metallinsinisen yksilön myynnissä Nettiautossa joskus.
     
  4. fxsts

    fxsts Double Gearhead

    Multa löytyy museorekisteröity 1979 Dodge Diplomat.
     
  5. ministeri

    ministeri 3rd gear

    Kaveri osti joskus 6-8 vuotta sitten tuolta lenigrad automobilesta semmosen sinisen gran furyn. ollu alun pittäen usan lähetystön vartijoiden auto tai niin ainakin väittivät. auto taitaa olla tällä hetkellä iisalmessa.
     
  6. JariV

    JariV 2nd gear

    Mä oon kai sitten joskus jossain nähnyt ilmeisesti tän Iisalmen auton. Sattuisikos siitä kuvatuksia olemaan? Olis kiva nähdä.

    Miltä fxstn museopeli näyttää?
     
  7. Shit-O-matic

    Shit-O-matic 1st gear

  8. fxsts

    fxsts Double Gearhead

    Tältä:

    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!