Moparin moottorin tukikumi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Jarde1, 15.5.2010.

  1. Jarde1

    Jarde1 Gearhead

    Minkälainen homma on vaihtaa moottorin tukikumit c-bodyyn? Eli Dodge Monaco -73 ja 440 kone. Pitääkö konetta nostaa kuinka paljon että vaihto onnistuu?
    Tänään kaupungilla ajellessa kuskin puolen puolen kumi otti itseensä kun lähdin vähän raskaammalla jalalla liikkeelle.
     
  2. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Mä oon ihan raakasti nostanu konetta öljypohjasta leveän puupalikan avulla sen verran että saa pultit irti. Onko ton mallisessa vielä vanhan mallin kumit vai läpi pultti malliset, pitäis kuitenki mahtuu irroittaan ainakin valusarjoilla.
     
  3. Jarde1

    Jarde1 Gearhead

    Tuon mallinen sinne tuli:
    http://kuvablogi.com/nayta/2603810/
    Saa nähdä kuinka kauan tuo kestää, koska se edellinenkin oli samanlainen intialainen kumityyny. Se oli päällepäin ihan hyvä, ainoastaan tuo metalliosa oli repeytynyt irti kumista.
    Apukuskin puolelle en edes vaihtanut, tuskin se joutuu niin koville kuin tuo kuskinpuoli.
     

Kerro tästä muillekin!