Moparin pikkujako

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja Tero2, 23.11.2009.

1. Tero2

Tero2 Double Gearhead

Mahtaako tuolla 4" pikkujako vanteita saada vielä esim Mangelsseja?

2. 69

69 Gearhead

3. dart -66

dart -66 Gearhead

US Partsista saa pikkujaolla Ansen Sprint-mallia ja vain 15". Muuten on Suomessa uusien saanti vaikeaa.

4. Ck

Ck Gearhead

Siinähän niitä, ei muutakun taalat tiskiin niin saa uutta vannetta alle. Noitahan toimittaa vaikka RP jos ei ite ameriikasta halua tilailla.

5. dodge71

dodge71 Gearhead

tietääks kukaan että saako noita perus peltivanteita pikkujakosena uusia?

6. 69

69 Gearhead

Noi rally wheelsit on peltiä

7. dodge71

dodge71 Gearhead

niinhän ne on mut meinasin että ihan orkkis perus peltejä?

8. 69

69 Gearhead

Aivan, voi olla et ei saa en ole kyllä varma. Nimimerkki Kinde noita joskus myi, siis vanhoja et jos hiekkapuhaltais niin vois saada hyvät.

9. dodge71

dodge71 Gearhead

juu niinhän toi Kinde tais myydä.ja on vissiin jo kaikki myyny.eipä noita taida ylimääräisiä myynnis olla.

10. Mikkis

Mikkis Double Gearhead

mulla olis pari joutavaa 13 tuumaista. päällä komiat nokian korkea kylkiset kummit.

11. kinde

kinde Gearhead

Jaa, että sellaista huhua.......

Kaikki olen tosiaan saanut hukattua, olihan niitä 5.5 leveitä kertynyt 26kpl ennenkuin päätin niistä luopua. :D

Yksi pari itelevitettyjä 14x6.7 pikkujaolla on, mutta ne taitaa jäädä historiallisena monumenttina hyllyyn...... enkä muuten levittänynnä orkkis leveistä.

12. Tero2

Tero2 Double Gearhead

mulla olis ylimääräsenä 13" pikkujako peltivanteita 4kpl...

13. dodge71

dodge71 Gearhead

mä tarttisin 14 tuuman vanteita.

14. Tero2

Tero2 Double Gearhead

sama täällä 8) Ei mahu 13" etupäähän.

15. dodge71

dodge71 Gearhead

16. valiantti

valiantti Gearhead

4kpl 14" alkuperäisiä peltivanteita löytyy renkaineen. Katso myytävänä. :wink:

17. PPRCuda

PPRCuda Double Gearhead

Mulla olis 2 kpl Centerline Auto Drag 3.5x15" pikkujaolla. Ja toiset samanlaiset Mopar/Ford 4.5" jaolla.

Kerro tästä muillekin!