Moparin värikoodi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja shark, 23.8.2007.

  1. shark

    shark 3rd gear

    Oon tässä juossut värikaupoissa etsimässä ton Coronetin väriä
    http://rides.webshots.com/photo/2334589 ... 9615YTgUID
    Lähimmäks löyty joku Nissanin väri mikä sitten ei ollutkaan kuin sinne päin.
    Nyt olen lueskellut "Kaunokirjallisuutta "ja löysin kuvia yhdestä Dodge Daytonasta jossa on taatusti sama väri
    Väri on Race Hemi Orange = Omaha Orange.Niinpä iloisin mielin kauppaan ja pa...t.
    Vitamin C oli ainoa mikä löytyi nimen perusteella.

    Tietääkö joku fanaatikko värikoodin numeron ja valmistajan (Dupont???)????? :eek:
     
  2. busse

    busse Gearhead

  3. martiar

    martiar 1st gear

    Rar 2004 sävy on hyvin lähelle ja itse olen maalannut tällä oman -68 coronettini ....

    AM-Racing
     
  4. shark

    shark 3rd gear

    Mun pitäis paikata joitakin kiveniskuja jotka on paikattu RUSKEALLA värillä eli ilmeisesti oli edellinen omista paitsi vauhtisokea myös värisokea :eek:
    Tuolta Jenkkien "Autocolorlibrarystä " löytyy varmaan se väri.Pikakatselulla oli Dodgella v.-69 ja 70.Valitettavasti en saanut suurennettua juuri noita sivuja jotta olis nähnyt tarkemmin.Yritän myöhemmin uudestaan.
    Tänk uuu veri meni för hjälpen
     
  5. Mr.Speed

    Mr.Speed Gearhead

    Aika komea väri Mopariin tuo Omaha Orange. Mopar Musclessa (april 2004) oli artikkeli -69 Roadrunnerista missä oli special order (98E) Omaha orange värinä.


    Tällästä tietoa löytyi Scatpack.com forumista:

    "Omaha Orange was the forerunner to Vitamin C Orange (EK2). It was a mid year introduction in '69 up to 2/1/69. After that it was called Vitamin C Orange. They have the same paint code part number. So it was only known as Omaha Orange for a couple of month's production.

    Omaha Orange was coded 99 or 95 or 98E

    For a Dodge it would be known as Go Mango (EK2)

    Hemi Orange , 69 Mid Year (EV2) on a Dodge
    Tor Red (EV2) on a Plymouth"
     

Kerro tästä muillekin!