mopen 8 3/4 kavennus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja vani91, 19.3.2011.

  1. vani91

    vani91 Gearhead

    keneltähän löytyis jigi banjon kaventamiseen :odroll:
    pukkaa yv tai tähän jatkoksi jos löytyy.
     
  2. C-barge

    C-barge Gearhead

    Mul on tyhjä, avattu klumppi tohon tarkotukseen + hokit päihin ja klumppiin jonka läpi sit tanko. Tanko puuttuu, mut on muistaakseni ihan normimitoilla joku 40-50mm.
     
  3. vani91

    vani91 Gearhead

    eli toi olis sitten mahdollisesti saatavissa lainaan jos tekee/teettää ton tangon siihen?
     
  4. C-barge

    C-barge Gearhead

    Joo, viimeks en kyllä löytänyt niitä kaikkia hokkeja muuton jäljiltä mut kyl ne jossain luuraa. Toi oli joku ihan määrmittanen se reikä, et sellasta putkee/tankoo pitäis löytyy ihan aihiokamana ja saada vaikka lainattu jostain koneistamolta.
     
  5. kinde

    kinde Gearhead

    Mä tuhosin jo oman jigin ja en viitsis tehdä enään omaa.
    Joten.
    Jos saan tuon avoklumpin lainaksi ni voin sorvauttaa siihen sopivat muut osat.
    Kun sitten olen saanut omani pätkittyä ni voin antaa ne sitten kierrätykseen klumpin omistajalle .
    Itseasiassa mulla on jo tanko ja holkit pyöränlaakerienpesiin. :lol:

    Mun vanteet ei vaan ole vielä Suomessa niin en voi vielä pätkiä. :-?
     
  6. vani91

    vani91 Gearhead

    no jos c-barge lainaa sulle sen avatun klumpin niin sähän voit sitten pätkästä mun banjon ensin oikeeseen mittaan :lol:
     
  7. kinde

    kinde Gearhead

    Ei mennä asioiden edelle. Pitäiskö mun kaventaa sun perä???
    Etkö luota omaan hitsaukseen?? :rotfl:
    Pitäis soittaa C-miehelle...
     
  8. vani91

    vani91 Gearhead

    ei tietenkään tarvii jos siittä on liikaa vaivaa :wink: eikä tarkotus ollu sitä ilmatteeks pyytää tekemään.
    se mulle tuleva banjo aihio vaan olis valmiiksi sielläpäin erään täälläkin aktiivisesti pyörivän herran arkistoissa :rotfl:
     
  9. kinde

    kinde Gearhead

    Jaa, ostitko Jariha.lta?? Tarjosi sitä minullekin mutta olin jo löytänyt sopivan uhrin pätkittäväksi. No mietitään jos vaikka sarjatyönä....... korvausta vastaan :D
     
  10. vani91

    vani91 Gearhead

    ei ole jariha.lta vaan tomasolta.
     
  11. C-barge

    C-barge Gearhead

    Juu, kyl toi joutaa.
     
  12. HMW

    HMW 3rd gear

    Onko kellään tommotteesta projektista kuvia.

    Belvestä pitäis kanssa ottaa palaa pois. on jo youkonin vetarit niitähän voi pätkiä lisää..

    Tai jos jotain kiinnostais kaventaa perää saa ilmoittautua.
     
  13. vani91

    vani91 Gearhead

    mulla ois tossa jouten yks a-bodyn orkkis banjo leveys laipasta laippaan 1335mm oisko riittävän kapee?
     
  14. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

  15. HMW

    HMW 3rd gear

    yv laitettu
     
  16. jariha

    jariha Double Gearhead

    mullakin vois olla tarve kaventaa banjoa :odroll:
     
  17. HMW

    HMW 3rd gear

    Äkkiä jollekkin taitavalle firma pystyyn.. asiakkaita on selvästi jjonoksi asti 8)
     
  18. jariha

    jariha Double Gearhead

    oiskos kellään vuokrata valmista jigiä jotta sais homman hoidettua? niin joo mielellään pks ja lähialueet :D
     
  19. -TH-

    -TH- Gearhead

    Mitehän paksua tankoa tuo tukikanki pitäisi olla? osat voisi tehä joutessaan ja tosiaan alkaa pätkimään noita panjoja tarvitsijoille.

    pitäisi kai hommata fordin ja simkan klumpit malliksi....huokeita voi tarjota.



    .......aiiniin, paljoko työ maksatta tuolasesta hommasta? :D
     
  20. C-barge

    C-barge Gearhead

    Mul ois... jos saa sen joskus takasin. :rotfl: Muistaakseni 40mm tanko oli tossa.
     

Kerro tästä muillekin!