mopen 8 3/4 kavennus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja vani91, 19.3.2011.

  1. jariha

    jariha Double Gearhead

    saiskohan miten pikasesti lainattua?
     
  2. kinde

    kinde Gearhead

    No mikäs kiire sulla nyt on???
    Juu minulla on noi kamat tallissa..... :wink:
    On vaan niin kiire ettei oo kerinny ja pitäis nyt pari kaventaa. Ainakin toisen mittakin olis jo tiedossa. :lol:
    Nii joo, en ajatellu näitä muille tekemään.
     
  3. C-barge

    C-barge Gearhead

    Juu, ei mun puolest mitään hätää, kuhan naljailen, mut jossain vaihees tarttis yks 8 3/4" perä LEVENTÄÄ.
     
  4. jariha

    jariha Double Gearhead

    eiku aattelin tos kuhan saan laatikon paikoilleen ni alkas peräjumppa eli lähiaikoina pitäis sille banjolle jotai tehä? mun tarviis varmaan saaha siitä pikkasen kapeempi ku orkkis 7vartti, vaik tuleeki 9"jarrut taakse 7" vanteilla :wink:
     
  5. kinde

    kinde Gearhead

    No eikai ne 9" jarrut sitten ihan heittämällä mene isompaan persukseen. Tai mitä se mulle kuuluu miten haluat tuonkin tehdä vaikeimman kautta.
    Mulla olis yhdet 11" jarrukilvet jouten. :D Ne nyt kumminkin sopis tuohon 8 3/4 akselin päihin sillee ihan pulttaamalla. Tosin eivät taida sopia pienten vanteiden kanssa..............................
     
  6. kinde

    kinde Gearhead

    Kyllä toi mun kanki riittää pieneen levitykseenkin. :rotfl:
    Tai sittenhän se on sun kanki.
     
  7. C-barge

    C-barge Gearhead

    Toivottavasti, ainakin 108 sentistä!
     
  8. cuda69

    cuda69 Gearhead

    minä voisin kans lainata/vuokrata tuota härveliä valtterin perän kavennukseen.tarve ois joskus vuodenvaihteen tienoilla.
     
  9. cuda69

    cuda69 Gearhead

    minä voisin kans lainata/vuokrata tuota härveliä valtterin perän kavennukseen.tarve ois joskus vuodenvaihteen tienoilla.Minkä levysen perän Jykä tarvitset?multa ehkä vois joutaa tuosta -70 jorkkerista kuoret.vaikka vaihto valmiiksi sopivaksi kavennettuun 8.3/4"
     
  10. jariha

    jariha Double Gearhead

    ei ne meekkäään joutuu liimaus/leikkaus hommiin :wink: on mullakin yhet hyvät 11" rummut ja kilvet tarvittavine kilkkeineen tallin nurkassa, arveluttaa vaan jarrutasapainot kun on nyt ollut noitten tänhetkisten aspenin levyjen kanssa erittäin hyvä?
     
  11. cuda69

    cuda69 Gearhead

    Taitaa Kindellä olla sen verran pitkässä kuusessa nuo kaventamiset,että teen oman työkalun tuohon kaventamiseen ja voin sitte vuokrata sitä muillekkin.
     
  12. kinde

    kinde Gearhead

    Tuun muuten käymään Oulussa tammikuun alussa viikonlopuksi mutta en taida viitsiä lentokoneeseen niitä ottaa mukaan. :)
     
  13. cuda69

    cuda69 Gearhead

    ei taitais mennä käsimatkatavaroissa?jos oot oulun keskustassa joku ilta ni käväse meiän tallilla,ollaan ihan keskustassa.0400-686146
     
  14. kinde

    kinde Gearhead

    Meen Iihin.
     
  15. cuda69

    cuda69 Gearhead

    No nih,kavennukseen tarvittavat värmeet valmistuu tällä viikolla.
     
  16. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Ja sun casenkin hain just Haapannalta. Valmistuu käsiin?
     
  17. HMW

    HMW 3rd gear

    Heitetäänpäs tänne pari asian vierestä menevää kysymystä kun topikki on muuten pysynyt harvinaisen hyvin aiheessa..

    Onkos kellään konkreettisia katsastus kokemuksia kapeemmasta perästä?

    Ittelle tuli vaihdettua Belveen A-bodyn banjo ja jälkikäteen aloin vasta tutustumaan lain säädäntöön.

    Ja totesin että millä v***lla mä todistan tommosesta vanhasta banjosta jossa ei mitään numeroita näy että se vastaa millään tasolla alkuperästä.

    Ängenkö alkuperäsen takapenkille kun meen konttorille :lol:

    Kuinka hyvissä ajoin näistä kannattaa olla katsastut asemalle yhteydessä?
     
  18. C-barge

    C-barge Gearhead

    Kyl se riittäne et kyseistä akeselityyppiä on ollu tarjolla omassa kopassa. Tai et aksila muuten on riittävän järee, eli on käytety vastaavissa vehjeksissä. Mut vähän sellasta veteen piirrettyy viivaahan noi on et minkälainen selvitys siitä sitte riittäis.
     
  19. mopar miäs

    mopar miäs 3rd gear

    perästä

    onko katsurit joskus joltain perän alkuperäisyydestä kyselleet ??
    ei kai ne asemalla erota pikkulohkoa isolohkosta ja joskus ittellä hiukan kittailin/maalasin vanteita sisältä kun levityssaumat pisti niin silmään
    yleesä saanut kädestä pitäen katsureille kaikki runkonumerot yms. esitellä
     
  20. jariha

    jariha Double Gearhead

    voinpa sanoa että näinkin on joskus käynyt :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!