Mopen keinut

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja J-M Partanen, 8.7.2003.

  1. J-M Partanen

    J-M Partanen 1st gear

    Työntötanko poksahti imuventtiilin keinuvivusta läpi ja tutkin sitten varmuuden vuoksi kaikkien kuntoa, niin alapuolella keinuissa oli numbia ja tekstejä tyylin
    310LT, 311RT, 71LT, 72LT jne. mitään logiikka en kyllä löytänyt, lieneekö noilla merkitystä.
     
  2. J-M Partanen

    J-M Partanen 1st gear

    No ei niillä varmaan sitten mitään merkitystä ole.
    Keinuja tutkin ja toisella puolella ne oli järjestyksessä mutta toinen puoli oli sikin sokin, sitten se keinunvipujen putki oli molemmilla puolilla eripäin, laitoin ne siten että ne pikkureiät tulevat alaspäin.
     
  3. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Joo, ne pikkureiät kuuluu alaspäin. Kantsii huomioida, että ne akselit voi olla kolmella tapaa väärin, sillä pikkureiät on sivussa akselien kiinnitysreikiin nähden. Kun akselit on kiinni, on kiinnityspulttien reiät V-mallisesti, mutta noiden pikkureikien tulee osoittaa alaspäin, eli offsettina pakolaippoihin eikä nostajakammioon päin. En oo noista numeroista koskaan päässyt perille, mutta LT tarkoittaa vasen ja RT oikea, puhutaan vipan offsetistä. Jos on vähän koevmpaa jousta, ja etenkin jos joku menee vähän pieleen toimii noi vakiovipat mainiosti sulakkeena just mainitsemallasi tavalla. HD peltikeinusetti ei oo tuhottoman kallis, niissä toi tönärin seutu on vahvistettu.
     
  4. J-M Partanen

    J-M Partanen 1st gear

    Pitänee vielä tarkistaa ne putket, niissähän on toisessa päässä sahattu pikku hahlot varmaan just sen takia että tietää laittaa ne oikein päin jos on korjausopas mistä katsoa tuleeko ne hahlot etu- vai takapäähän.
     
  5. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Kato vaan se reikien sijainti, ne hahlot ei tohon liity eikä niitä kaikissa akseleissa edes ole. Sen poikkeaman näkee kyllä silmällä ihan helposti.
     

Kerro tästä muillekin!