mopilistin vedätys yritys, nyt päivitettynä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja halitoosi, 26.8.2008.

  1. RB-440

    RB-440 1st gear

    Ee-Hehe. Mä olin joskus tankkaamassa harraste Plymaria setelimaatista, kun kentälle kurvasi Toijota Hiace. Se oli kyllä aika vanha, semmonen peltinokkanen. Tuskin silti museomobiili...

    Jokatapauksessa sieltä pakusta rynni mun luo kovasti kansallisen vähemmistön edustajalta vaikuttava kaveri ja sanoi mulle, että "Hai poika, kun sulla on noin hieno ameriikan rauta, niin onkos sulla nahkatakkii?" Mä siihen sitten, että "Eipä tuommoista ole," ja jatkoin bensa-automaatin kanssa turaamista.

    Yrittäjähenkinen kansalainen sitten totes mulle, että: "Mullapa olis tässä pakettiautossa oikeen komia valikoima nahkatakkeja, jotta tulepas poika valkkaamaan ittelles sopiva, niin sovitaan sitten hinnasta."

    Jatkoin tankkaamista ja totesin ohimennen, jotta: "Taitaa tällä kelillä olla noi takit mulle vähän liian kuumia"

    Kaupanteko loppui siihen, myyjä loikkasi kärryynsä Haissin ovet paukahti kiinni ja matka jahtui vauhdilla kohti uusia seikkailuja. Kuminkäryä ei sentään tullut, vaikka sininen savu jälkeen jäikin :wink:
     

Kerro tästä muillekin!