Moppekrääsää

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Annie Mopar, 21.8.2005.

  1. Annie Mopar

    Annie Mopar 1st gear

    Mistähän vois tilata tai ostaa kaikkea moppekrääsää, kuten avaimenperiä, tarroja etc...?
     
  2. tampio

    tampio 1st gear

    aro-yhtymältä vois löytyä lippiksiä jne.sitten stuntmanilta jotain.ja porissa?päin oli joku tarraliike missä oli mopar kuten myös muitakin vanhan aikaisia tarroja.en muista nimee. ja mulla ois mopar perf.kangasmerkki ylimääräinen.
     
  3. Belvedereman

    Belvedereman 1st gear

    Tuolla on tuota rompetta:

    http://www.wearmopar.com/MOPAR/

    Ajattelin itse käydä joskus kysymässä Tampereella Autokeskuksesta josko ne tilais jotain.
     
  4. tampio

    tampio 1st gear

  5. M

    M Gearhead

    mulla olis kaappiin jäänyt useita UUSIA mopar-kangasmerkkejä (valk. pohjalla sininen teksti), jotain tarroja ja muovinen kirjoitusalusta. laita yv jos kiinnostaa, halvalla lähtee...
     
  6. MoParMike

    MoParMike 1st gear

Kerro tästä muillekin!