Moro( ekakertalainen täällä)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Harri(Valiant200-66), 8.5.2004.

  1. Tervehdys kaikille! Rekisteröidyin justiinsa. Täältä varmaan löytyy vinkkejä meitsin vallun puuttuvien osien mettästykseen, on suhtkoht orkkishenkinen 200:nen, omistannu sen reilu 10 vuotta josta suuren osan seisonu rahan ja inspiksen puutteessa. Nyt ois tarkoitus saada leimaan ja liikenteeseen pitkästä aikaa, saas kattoo kuinka käy... Mutta asiaan: Oisko kellään tietoo, millaset listat on ollu 200-66 vallussa, vielä tallella V-Eight(etuloksusta) ja pätkä Valiant200-listaa helmoista/kyljestä, mistään ei tahdo löytyä kuvia/tietoo?
     
  2. Moro taas! Kävin tallilla penkomassa valunumeroita ja VINiä, ja tais löytyä matching numbers! Kone 273 (2465330)64-66, service cardista ja lokasuojan lätkästä sama info: 273cid 2bbl -66, 4d sedan 4speed! Ei oo kyllä mikään ruusu tai pussihousuorkkis, väri vaihtunut, sisustassa sanomista, vain 200-listojen lähdöt/tekstiosat tallella yms. Mutta jos kuitenkin sais liikenteeseen, vaikka piruuttaan... Siis noille vanhempien autojen vihaajille, tarkoitan :grin: !
     
  3. V8 aspen

    V8 aspen 1st gear

    Onko tosiaan vielä tuolla manuaaliaskilla? Kyllähän tommonen kannattas puunata ajan kanssa mahollisimman lähelle alkuperästä. Väitän, että on aika harvinainen valiantti sulla siinä, jos ei tosiaan ole hotentotti miehet päässeet ronkkimaan. Onneksi olkoon!
     
  4. Lisää ihmeteltävää, sohvapenkki+tehostamaton ohjaus+yksipiiri rumpujarrut! Muistaakseni pikkuperällä, ei lukkoa. Tulee meinaan kiire, kun antaa "vähän" kaasua, ja pito asvalttiin on rajallinen, niin kabiini on täynnä käsiä. Tarttee varmaan hommata trukkinuppi, kun tuo vanha, ilmeisen orkkis ruori on mallia Valtamerilaiva. :grin:

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Harri(Valiant200-66) 2004-05-13 19:10 ]</font>
     
  5. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Olisi mielenkiintoista tietää valmistusmäärät, varmasti on meinaan havinaisempi kuin moni muu! Suomessa ei noita V-200 mallejakaan juuri näkynyt, saati sitten kasilla ja nelivaihteisella. Minäkin suosittelen alkuperäistä tyyliä...
     
  6. J-M Partanen

    J-M Partanen 1st gear

    Samanlainen taitaa olla yhdellä tutulla v200 ´66 273 4man ja joku lukoton pikkuperä on ollut sillä kohta 20 vuotta ja välillä seisoi kymmenisen vuotta, kone oli sitten jämähtänyt jumiin niin vaihtoi 318 koneen väliaikaisesti. auto on ollut alunperin kullanvärinen ja jotkut B-alkuiset kilvet eli jostain helsingistä lähtöisin. (Nyt kun näitä säilyneitä onkin kaksi toisesta voi tehdä lintan :grin: :grin: )

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: J-M Partanen 2004-05-16 14:39 ]</font>
     
  7. Joulu tulee tänä vuonna aikaisin!! Oliskohan mitään mahiksia saada jotain kuvii autosta tai muuten vaan vaihtaa kuulumisia kaverisi kanssa, jos vaikka järkkäis kokoontumisajot? :lol:
    Ei vaineskaan, toi sisusta kiinnostaa, ja sit pitäis päättää kummasta se lintta...
     
  8. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Joskus aikoinaan Katajanokalla oli vihree '66 200 neliovinen, mutta se oli varmaan kutosella ja automaatilla. Muistaakseni kun jokunen vuosi sitten siellä kurvailin, niin laite oli vieläkin siellä. Pitäis varmaan käydä taas tarkastamassa, se oli ihan orkkiskuntonen joskin viimisellä kerralla muistaakseni jo vähän kulahtaneen olonen.
     
  9. No niin, täähän on jotain muksuna karkkikaupassa-juttua, ASIAA!! Omani on ollut joskus vihreä, sitten peukalonpään kokoisilla hileillä, sitten mattamustana oven kahvoista alaspäin. Näitä löyty silloin, kun auton ostin (92-93). Maalautin sen metallin sinisellä, (tyhmä kun olin), ja nykyisin sekin alkaa kauhtua... Mahtaisko löytyä jostain korjaamokäsistä tai muuta, pitäis opetella puslien/nivelten vaihtoa?
     
  10. dart -66

    dart -66 Gearhead

    hommaa Alfameriltä Haynesin 67-up kirja, tekniikan osalta toimii. Vanhempaan en ole nähnytkään
     
  11. dart64

    dart64 1st gear

    Aika kiva Valtteri sulla. Itelläni myös tallin pohjalla pölyttymässä -64 neliovinen V200 225 ja nappiautomaatti. Jotai herkkuakin löytyy meinaan ohjaustehostin.
     
  12. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Et tarvis koelaudan twohundred merkkiä ja listoja. Takaluukun 200 listaa. Tai punaisia hyviä ovipaneeleita. Jos kiinnostaa soita 041 4842169
     
  13. J-M Partanen

    J-M Partanen 1st gear

    semmoiset punaiset nahkapenkit taisi olla tuossa tutun autossa sohvapenkillä ja lattia kepillä. Kuvia kyllä olisi mutta on edennyt kotisivujen askartelu hitaasti niin ei ainakaan tähän hätään.
     
  14. J-M Partanen

    J-M Partanen 1st gear

    No nytpä ois pari kuvaa mainitsemastani vallusta Paalupaikassa
    http://www.paalupaikka.com
    ei ole kyllä ihan teräviä kuvia kun kamera vetelee viimeisiään.
     
  15. Roku

    Roku 1st gear

    Ai nää onkin jotkut helevetin mopilistisivut! :cool:
     
  16. make l

    make l 1st gear

    Jaa-a, mitäs toi "hotentotti-miesten ronkkiminen" oikein tarkoittaa?. Erikoisvanteita????, 2-piiri jarruja???, vääräkuosista takaluukun mattoa??? vai onko autolla kenties ajettu hauskanpitomielessä????, Hyi hyi..... :-x
     
  17. No niin, näin juuri! Kauanhan se kestikin, ennenkuin ruvettiin dissaamaan. Tarkoitukseni oli selvittää, mitä löytyisi ja mihin fyrkka riittäisi, että saisin valtterista siistimmän oloisen. En todellakaan ole mobilisti, olen pitänyt hauskaa, takakontissa ei ole mattoa ja kaksipiirijarrut ovat varmasti asialliset, mutta toistaiseksi pussihousu-yksipiiri riittää, auto seisoo tallissa. Kukin pitäköön hauskaa tavallaan, ja kiitoksia kuvista, ne 200-listat näytti asiallisilta!
     
  18. make l

    make l 1st gear

    Näin juuri, eihän siisteys ole pahasta, on kyseessä sitten mopilistin nysväämä tai "hotentotti-miesten" ronkkima laite...
    Sitä paitsi omistaja saa tehdä autolleen juuri mitä lystää!. Huvitti vaan, kun esim. eräs "autoharrastaja" tuli moittimaan mua vallun etuloksuista! Ne kun on `65:n ja vielä lasikuitua... (loppu auto -64). Mukava peli sulla kaikenkaikkiaan, teet sillä sitten mitä vaan. :smile:

    Ja lisää vettä myllyyn: Ootko jo FDVA:n jäsen??

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: make l 2004-07-14 13:57 ]</font>
     

Kerro tästä muillekin!