Motopark 12-13.8 D-luokka

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja mjaa, 7.7.2006.

  1. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Saa loppua auton alle. Ainakin mulla on ollut niin usein eikä oo leimassa valitettu.
     
  2. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Hyvä, hyvä, kiitos nopeasta vastauksesta :D Helpottaa pika-asennusta kovasti kun putket pitää nyt tehdä kuitenkin aikalailla kokonaan uusiks. Nykyset eli viimevuotiset tulis nimittäin niin alas että putket pitäs ainakin kärrylle ajettaessa irrottaa ettei ottais kiinni mut tolleen alle loppuvana ne saa tehtyä paljon helpommin ylemmäs :wink:
     
  3. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    milläs numerolla herra vipottaja on tulossa ajamaan?
     
  4. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    jaa mutta taitaa kaikki jo olla menossa sinne päin pikku hljaa... myö lähetään vasta huomenna päivällä tanssimaan aurinkotansseja 8)
     
  5. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ei ainakaan kaikki eli ei me ainakaan kun töissäkin joutuu vielä lusimaan ja sit pitää saada vielä autokin valmiiks mut onhan tässä vielä yks yö aikaa :rotfl: Mut jos hyvin menee niin huomenna olis tarkotus startata Motoparkkia kohti niin että ehtis sinne joskus suunnilleen alkuillasta :wink:
    Ennen iltakahdeksaahan sinne olis kai mukavaa olla saapunut?
     
  6. f-85

    f-85 Gearhead

    Mukavaahan se toki olis mut ei pysty millään. Jos kymmeneks olis siellä?
    Leima jää varmaan aamuun?
     
  7. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mut sä ootkin jo kokenut kävijä 8) Me tullaan eka kertaa ja pyöritään siellä sit ku hoo moilaset niin pitää yrittää olla kohtuuaikaan perillä. Toi klo 20 on kai raja että sais vielä ottaa auton valmiiks alas kärryltä ihan ajamalla yms vai onkohan tuo kuin tarkkaa? Katsastukset jää varmastikin aamuselle :wink:
     
  8. f-85

    f-85 Gearhead

    Eipä sitä kannata ehoin tahoin "uhmata". Saapahan kellonkyttääjät vaan aihetta valittaa.
     
  9. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Vipottajahan ei ite ajele mitään, vaan kimppaprojektissa ralli hoitaa nää viralliset kuskaukset ja vipottaja sitten epävirallisemmat. Numeroo ei taida vielä olla kun toi näyttäis olevan rallivallun numerolla listoissa.
     
  10. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    no siellä nähhään sit huomenna illemalla, pitääpäs tulla vetää stobemania hihasta jotta näkee miltä se "kuru" :odroll: sit näyttää. bbc, eikös siel hiljaisuus tule klo 21:00? en oo ihan varma asiasta mut näin on tainnu edellisissä kisoissa olla?
     
  11. Henski

    Henski 1st gear

  12. Henski

    Henski 1st gear

    Eiks kilpailunumero oo henkilökohtainen, eikä autokohtainen? Eli eiks toi oo nimenomaan Lahtikon numero D:ssä? Vai oonko taas ihan mettässä? :oops:

    [Siis mikäli sama hemmo ajelee eri autolla samassa ryhmässä (eri kisoissa) niin sen kilpailunumero on sama vaikka ajoneuvo vaihtuis]

    Muokataan vielä kerran. Eli ainakin mä ajan samalla numerolla nyt Novalla ku viimevuoden finaaleissa Vallulla...
     
  13. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Joo, enpä tiedä hiljaisuusajasta enempää mitä kilpailukutsusta luin kun eka kertaa oltas tosiaan tulossa mut tallilla meillä ei taideta tuntea mitään hiljaisuuksia ollenkaan ens yönä :-? Vielä tässä pitäs ite hetki lusia töissä mut semmonen mukava :( lisätieto tuli tallilta reilu tunti sitten että meidän romun loota alkoi vuotamaan lauhduttimen lähtöjen juuresta ja on nyt otettu uudestaan irti, kaveri kunnon oikeanlaisilla hitsin hitsi vehkeillä hälytetty paikalle ja pajatus on hirmunen. Jotta semmosia lisäylläreitä vielä ihan viime hetkellä :mad:
     
  14. Ruumis

    Ruumis 3rd gear


    No voi vitun vittu :mad:
    varmaan syö miestä! :mad:
     
  15. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    No arvaa vaan syökö :( Eilen ei ollu vielä merkkiäkään mistään ongelmista vaan kunhan oli saanut kaikki kasattua niin kaikki myös pelas ja auto oli enää sitä vaille että putket kiinni. No, tää on niin tätä :poff:
     
  16. SRV

    SRV 1st gear

    Juu heittelin sinne semmoset koiran oksennukset et katotaa toimiiko..! :odroll: Ei uskaltanu oikee kovas sohottaa tigil sinne ku ol halennu just siit (öljynkierto) kierteitten kohalta! Kummiskaa ei olis sopivia tuumasia kierre tappeja löytyny tähä hätää?! Toivottavast saatte vehkeet pelittää. :eek:
     
  17. Tea

    Tea 1st gear

    Joo siis numero on henkilökohtanen. Mulla on sama numero ollu D:ssä vuodesta -95. Ja eri autoja on tohon väliin mahtunu "jonkin verran". Sama koskee mun SST ja SG numeroita. Noi numerothan saattaa poistua käytöstä tai siis siirtyä uusillöe kuskeille jos on "Lopettanu" tai pitää niin pitkään taukoa, että toimistolta katsotaan lopettaneeksi. Tai jotain tollasta.

    Joo ja sit samaan syssyyn muokataan.. eli voihan sen numeron "lahjottaa" tietty toiselle, jos ei itse katso enää tarvitsevansa. Näin mä ainakin olen käsittänyt. Mut se ei takaa kyllä vielä mitään.. :odroll:
     
  18. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Putsausta, kemiallista metallii, silbaa jne; luovuttaa ei saa. Jos ei laitetta saa kuntoon ennen, hilataan se motoparkkiin ja jatketaan hommaa siellä. Ainakin siinä leimakortissa on niitä auton tietoja, mutta en mä tiedä onko se henkilökohtanen. Kilpailunumero varmaan onkin henkilökohtainen, mutta kun sekin löytyy katsastuskortista. Menee liian vaikeeks, sittehän tuo selviääpi.
     
  19. Tea

    Tea 1st gear

    Joo tota hiljaisuutta kyllä kannattaa noudattaa. Ne on noi ympäristöluvat kisoissa kuitenkin pitkälti kiinni siitä miten siellä sääntöjä noudatetaan. Tai en mä tiedä liittyykö toi hiljaisuus ympäristölupaan, vaiko jonkinlaiseen huvilupaan. Pitkälti noi kisojen tulevaisuudet riippuu kaikista tollasista tekijöistä.
     
  20. Tea

    Tea 1st gear

    Leimakortti- siis katsastuskortti - on autokohtainen, kilpailutoimistostahan sen saa uuteen autoon pyydettäessä. Ja pitääkin pyytää.
     

Kerro tästä muillekin!