Mp-näyttely 4.-6.2 Hellsinki, Messukeskus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Dewpoint, 31.1.2005.

  1. Dewpoint

    Dewpoint 3rd gear

    Mitenkä o, kiinnostaako se kakspyöränen palstalaisia?

    Meinaan vaan, että kiinnostaako niin paljon, että tulee lähettyä tonne?

    Ite joo. Lauantaina. 8)
     
  2. TaTsi

    TaTsi 1st gear

    La mennään juu. See Ya.
     
  3. fire

    fire Gearhead

    kovasti on taas kaverit yllyttäny lähtemään, mutta taitaa jäädä väliin :(
     
  4. M

    M Gearhead

    Lauantaina joo mennään. Oli muuten aika kornia käydä hakeen liput ennakkoon, kun myivät MUOTIMESSUILLE mulle liput. Vähän pyörittelin päätäni, mutta samalla lipulla mennään molemmille messuille. HUH HUH.
     
  5. Pande_K

    Pande_K Double Gearhead

    Kävin jo. Kuusi tuntia meni haahuillessa. En ole moneen vuoteen käynyt lauantaisin, kun siellä tuppaa silloin olemaan sairas tungos. Nyt sentään pystyi tutkimaan pyöriä tosissaan ja jututtamaan kauppiaita.

    Ei siellä ainoastaan uusia laitteita ole. Vanhaa tai rakennettua kalustoa on esim. Kopterin, JepJepin ja VMPK:n osastoilla. Brandtilla oli ihan kiva museo-osasto, jossa oli muutakin kuin Hondia.
     
  6. jaketin

    jaketin Gearhead

    tulipa käytyä paikanpäällä. emäntä raahas myös muotipuolelle, kasseja kantamaan...
     
  7. homer

    homer Double Gearhead

    Huomenna olis tarkoitus mennä.
     
  8. tiitikki

    tiitikki 1st gear

    Hih.. Mä työskentelen, jotta toiset pääsee mp-messuille...
     
  9. rocketman

    rocketman Gearhead

    Ei kannata mennä, jos on vähänkään mp-kärpäsen puremaa... messukäynnistä ei hyvää seuraa... :eek:
     
  10. homer

    homer Double Gearhead

    Johan oli ihan pe...sti porukkaa messukeskuksessa tänään. Lieneekö johtunut tuosta muotihommasta samaan aikaan kun prätkähallissa oli paljon sen näköistä porukkaa jotka eivät siellä ehkä muuten olisi? Sama juttu oli (tuli sielläkin käytyä) muotipuolella...
     
  11. M

    M Gearhead

    Olipas tosiaan sakkia. Älytön ryysis. Mäkelänkadulta asti jonotettiin. Tosin syykin selvisi (anteeksi vaan arvon naiset, jotkut teistä osaavat oikeasti ajaakin ), kun on ne perhanan muotimessut samaan aikaan, niin siellähän on laumoittain naisihmisiä omien pikku-pikku autojen kanssa tunkemassa parkkialueelle. Ja eihän siitä mitään tule, kun ei uskalleta ajaa muun liikenteen mukana. Vihreissä valoissa seisotaan, kun ei uskalleta kääntyä p-alueelle, vaikka molemmista suunnista tuleville on oma kaista. Tämä siis esimerkkinä... Liian monta "reikää" ratissa samaan aikaan...

    Tosiaan isosti anteeksi, mutta tosiasiahan on, että Hesassa liikenne on yleensä sujuvaa, vaikka väkeä on paljon. Olen siis itse muualta...
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kuume!!!!!

    Jep jep. Ensimmäiset MP-messut mun historiassa ja olis pitäny jättää nämäkin väliin...Ihastuin niin yhteen pyörään etten osaa enää muuta ajatellakaan. Kaikkein hirveintä on että vasta vuoden päästä saan ajaa "isoa pyörää" joten ei auta kun laskea päiviä. Minkälaisia kokemuksia teillä on Kawasakeista? ZZR 600 jäi aika hyvin mieleen kun naisihminen olen ja istuinkorkeus ei kovin suuri voi olla. Heti kun pyörän päälle istuin tiesin että tää on se...
    Ei auta muuta kun tosiaan odottaa se vuos ja sitte on baana vapaa :lol:
     
  13. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Onneks äitee kävi siel ni ei ite tarvinnut mennä sinne. :) Hänkin kiroili sitä että oli aivan liikaa porukkaa..
    Tuliaisista päätellen siellä oli ainakin ihan hienoja asenne paitoja myytävänä...
     

Kerro tästä muillekin!