Mpower is back!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja mpower, 6.6.2024.

1. mpower

mpower Double Gearhead

Mää kun luulin ikuisen bannin saaneeni! Vaan enpä saanutkaan, yritetään uudelleen! Aloitetaan semmosella naapurijutulla. Postilaatikolle menin, mainoksia Lidlin ja muidenkin tarjouslehtiä hakemaan.No eikös vittu juu, naapurin pikkaset koirat sitten aidan takaa mulle aiheettomasti rähisemään, hirmuista räksytystä!

Reilusti ylipainoinen, paksu leidi siinä pihalla oli! Huusinkin, vie nyt vittuun noi koirasi räksyttämästä !
    Leidi siihen, mitä sanoit!? En viitsinyt vastata! Hyvin kuuli kuitenkin! Toi oli vissiin sen Zetorimiehen muija? Äijä Zetor 25A traktorilla ajelee ilman äänenvaimenninta, put put,put!.

Että semmonen tapaus sitten! Vittu! Saatanan paskakasat, siitä nyt mihkään pääse!, ei sitten niin mitenkään ei!:wc:

2. Slant Sickness

Slant Sickness Double Gearhead

Meinaakko olla tällä kertaa OD:lla pidempään vai kerätä puuttuvat pisteet täyteen uudessa ennätysajassa?

taunusstyle, Gary Grand, FuryIII '71 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. Ratrod34

Ratrod34 Gearhead

Osanotot täältäkin, ei helppoa oo meillä vanhoilla

4. paja1

paja1 Double Gearhead

Ja kohta Mpower is gone

Hoovee, taunusstyle, LehtinenA ja 1 muu tykkäävät tästä.
  5. Isamu

Isamu Gearhead

Hauskaa kun tuoreimmissa aiheissa näkyy uuvatin aloitus, mutta itse viestit ei näy koska ohitus :D

6. dbltrbl

dbltrbl Gearhead

Tänne pitäisi saada riittävän haasteellisia tekniikka-aiheita niin saataisiin mpowerin tiedot ja taidot hyötykäyttöön, kyllähän siinä mies tylsistyy seuratessaan peltisarjan asennusta 307 pitkäkattoon

Ford67 ja Slant Sickness tykkäävät tästä.
  7. Rane 66

Rane 66 Gearhead

Kieltämättä kaverin tekemisiä seuranneena sekä kiihdytys puolella että koneistajana. niin nostan hattua. Mutta ulosanti täällä netissä on joskus enemmän kuin ala-arvoista.

Ford67, Hoovee ja perkele tykkäävät tästä.
  8. taunusstyle

taunusstyle Gearhead

Semmosta se on ku päästää pullonhengen vapauteen liian pitkäksi aikaa:rolleyes:

Hoovee, Gary Grand ja FuryIII '71 tykkäävät tästä.
  9. mpower

mpower Double Gearhead

Aivan sama! Mutta otsikon aiheeseen! Niin nythän on niin, viestistäni voisi päätellä, mpower joku koiravihaaja!

Mutta en ole todellakaan, lemmikkirakas olen. Mutkun omistajat, eivät suinkaan kaikki, kusipäitä ovat!:confused:

Yleensä noi pienet koirat räksyttää, ja tässä minun tapauksessa ulkona ollessaan postia hakiessani aina minulle! Vittu,eikö niitä voi mitenkään kouluttaa?

Mää aika rauhallinen olen, mutta rajansa kaikella!

Mainittakoon myös, kaverini asuu kerrostalossa, koira yksin jääneenä omistajan duuniin mennen, niin jos pikkasen porraskäytävässä ääntä, niin hirmu räksytys.

Ja sitten niin,talvella koirien keltaisia kusijälkiä justiin rapun sisäänkäynnin edessä. Vittu!:eek:

Kaveri oli asiasta sanonut, melkein tuli paksu leidi päälle!

Semmosta!

Kyllä tilini voi poistaa, ja sitä jo pyysinkin!:)

10. mpower

mpower Double Gearhead

Niin ja jos mitä, kyselenkin jos kohdallenne sattuisi samanlaista juttua kuin otsikon jutussa minulle, miten suhtauduisitte asiaan?:odeek:

Antaisitteko koirien räksyttää teille, höpönassun Zetorikuskin ajelevan ilman äänenvaimenninta huvikseen, putputput putkuttaen huvikseen ajelevan perkeleellisen metelin ollessa!?

Eikös yhtään vituttaisi!? Sanoisitteko mitään vai kärsisittekö kusipäisestä naapurista ihan noin vain!!Vittu!:mad:

Muokattu: 10.6.2024
  11. Hoovee

Hoovee Double Gearhead

vauvafoorumi vois olla parempi paikka etsiä kirjekaveria yksinäisiin öihin.

Gary Grand, eeko ja FuryIII '71 tykkäävät tästä.
  12. Kyllä nämä Mpower keskustelut aina yhdet sähköautotopikit voittaa niin viihdyttävyydessä kuin muutenkin.

Olihan se aikamoista paskaa lukea kuinka joku on säästänyt monenkymmenen tuhannen investoinnilla 10 tai 20e per päivä ajamisella....

ah

kad_boost tykkää tästä.
  13. Ratrod34

Ratrod34 Gearhead

Maailma on nykyaikana paska paikka, mutta onneksi on internet niin voimme tämän kurjuuden jakaa täällä yhdessä.

On se surrullista katsottavaa cruisingeissakin kuinka monta autoa saapuu paikalle pelkkä kuski ratin takana, yksinäisyys on tullut jäädäkseen nykyaikana, ennen vanhaan kun toria kierrettiin ympäri niin oli sentään joka auto täynnä iloisia kavereita.

leivonharri ja TopyCa tykkäävät tästä.
  14. KohtalainenPaja

KohtalainenPaja 3rd gear

No kyllähän Zetorin putputuksesta nauttisi mielellään:D

15. Ford67

Ford67 Gearhead

Mpower, sinun vanhat kuularuisku- ja rakentelujutut on hemmetin mielenkiintoista luettavaa, jatkappa niillä:odsmile:! Aina mielenkiintoista lukea omakohtaisia tarinoita ajalta, kun ei kaupasta valmista plug n play-ratkaisua niinvaan haettu...

kad_boost, Visa, Gary Grand ja 1 muu tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!