MPST:tn uutisia.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja MPST 67, 14.9.2009.

  1. MPST 67

    MPST 67 1st gear

  2. MPST 67

    MPST 67 1st gear

    Uudessa 1/2010 V8-Magazinessa pari aukeamaa tarinaa chevellen reuhkoista..
     
  3. MPST 67

    MPST 67 1st gear

  4. T.N

    T.N Gearhead

    melkein 4 kuukautta ekoihin sessioihin :cry: . Kuinka sitä jaksaa odottaa...
     
  5. MPST 67

    MPST 67 1st gear

    Sivuja päivitetty ja "uudet" projektit aloitettu.. :) http://chevelle67rs.net/info.html#paivitys3

    edit 26.2.2010 - Lumitöitä... siinäpä ne tärkeimmät :mad:

    Update 11.3.2010.
    Nyt on tallillakin taas tapahtunut. Ja mikä parasta, kuten noista uusista overdriven topiceista voimme huomata on muissa talleissa tapahtunut hieman reippaammin, eli useita V8 laitoksia on tulossa koitoksiin!
    kolme uutta projektia on esitelty ihan lähiaikoina.
    Ja eiköhän tuonne omille sivuillekin saada kohta päivitystä taasen.. kuulostellaan.
     
  6. MPST 67

    MPST 67 1st gear

  7. MPST 67

    MPST 67 1st gear

  8. MPST 67

    MPST 67 1st gear

    16.4.2010 Kone-vaihteisto paketti on rallimalibusta nyt avomallissa sovitettavana. öljypohja piti vaihtaa vakioon ja kardaaniin vaihtaa muutosristikko. Pakosarjoiksi sovittelin fenderwell-well tyyppiset omavalmisteet c-luokan ajoilta. Maalarillekin soittelin ja taisi se uhkailla, että värjäys pitäisi onnistuman. Pohjia saa siis joku vähän tehdä.. Tulivuoren tuhkat seilaa taivaalla, kunhan eivät ala meidän ja projektiemme päälle sitä ripottelemaan! :rotfl:
     
  9. hiacekuski

    hiacekuski Gearhead

    niin sä teet jotain terapiaprojektia välillä ??? On avojakin toki näkynyt ruudukossa. Kehikko sisään ja viivalle !
     
  10. MPST 67

    MPST 67 1st gear

    Joo, tuo on nyt vaan tollanen hätäapu pahimpiin vierotus oireisiin, kun ei ilmeisesti tänä suvena radalle pääse. Eli ratapata+loota tohon 100kg kevyempään Malibuun. Kaaretkin siihen muuten löytyy street C ajoilta ja ovat tossa jemmassa.. onneksi siinä on vakiojarrut ja alusta, niin ei ala polttelemaan! Mutta soundia ja vetoja pitäisi oleman kuin ennen vanhaan -vähintään :D . 431 ottaa nyt kunnon updeittauksen ja siihen minimoidaan ne happamat kompromissit. -Kai ne keskustelut muistat viimekesän varikolla.. heh heh!! -Onko 101 häijyyntynt pahasti talven aikana??
     
  11. hiacekuski

    hiacekuski Gearhead

    Johonkin ne wanhat kisaosat pitää hukata. Samalla tapaa mulla on kauden 2008 kilpamatkalaukku tallin lattialla ja pitäis se taksimalliseen siviilipirssiin vinssata, vieläpä kireämmällä nokalla :rotfl:

    Sivuprojekteilla on vaan tapana hidastaa kilpa-autojen valmistumista. Elä vaan anna homman levitä käsistä avon kanssa, että 431 on takas pian.
     
  12. turboman1

    turboman1 3rd gear

    Moi! Onhan tuo topicci tullut huomatuksi täälläkin osastolla?

    http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=187580

    Meinaan vaan, jos joku MPST67:n uutisia lukeva haluaisi suorittaa rataleiman, niin nyt alkaa olla viimeiset hetket...

    Eli siviiliautollakin sen voi ajaa ja kilpuri kursitaan sitten kesäksi kuntoon... :D ...tai ainakin Grand Raceen 21.-22.8. Ahvenistolle.

    Hevosmiesten tietotoimiston mukaan V8-luokkaan olisi tulossa 3 mahdollista uutta kisaajaa tälle kaudelle - toivottavasti toteutuu!
     
  13. MPST 67

    MPST 67 1st gear

  14. MPST 67

    MPST 67 1st gear

    No niin, ilmoittautuneet ovat julkaistu ja hyvältä näyttää! V8 luokka lähtenee nousukiitoon! 8) Seuraava mielenkiinnon kohde on kemoran ilmoittautuneet parin viikon päästä vai miten se nyt oli...

    http://www.historicrace.fi/hrfcup2010.pdf
     
  15. rx_racing

    rx_racing Gearhead

    hyvännäkköinen lista!!
    Hitsi kun olis itse maisemissa ...nii ja mahtuisi viel ajopukuun, nii saataisiin vähän poikkeusta kalustoon....
     
  16. MPST 67

    MPST 67 1st gear

    No kyllä. Eikös tuonne nyt joku Cuda tai Hemi Dartti mahtuis hyvin lähtöruudukkoon??! INDY alumottia,Tremeckiä/Jericoa ja floateria kehiin kiitos! :D
     
  17. TR7V8

    TR7V8 1st gear

    Terve

    Viimehetken virityksiä vielä tehään mutta kemoraan ollaan kyllä menossa. Aikalailla hintsusti jättivät aikaa ilimottautua, yleensä sprinteissä ainaki muutama viikko ollu. No ei se mitään, tällä mennään :) Pari kysymystä ois, jos sallitaan... Ensiksikin, paljoko ootta varannu tuota menovettä viikonlopun ajaksi, siis noin etes suurinpiirtein ja millanen kikkara tuo transponder on? Mihin se kiinnitetään ja millä? Riittääkö jos varraa muutaman ruuvin ja nippusitteitä mukkaan jotta saa sen johonki köytettyä. Kiitos etukäteen.

    Esko Ukura
    EPT-racing Team
     
  18. karra

    karra Double Gearhead

    Meillä oli MPST porukalla jotakuinkin 100-140 litraa matkassa per normi vkl, eli jos jo käytiin perjantaina radalla testaamassa niin enemmin meni, jos vähemmin testausta niin sitten saattoi se 100 litraa riittää... etenkin jos oli syy että ei menty radalle aina kun olisi päässyt :oops: . Käytiin sitä joskus lisääkin ostamassa mutta syy bensan mukana kantamiseen oli sponsoripohjaiset. Shellin V-Power asemia muutkin tiimit etsi lähistöltä kuin me ... joskus.

    Aika hurjia kulutuksia pojat kertoi RSV8-luokassa olleen mutta meidän taksimalibu hörppi ainoastaan sellaiset 45 litraa sadalla tosi toimissa siis. Sitten vaan vähän matematiikkaa kehiin :lol: .

    Transponderi me kiinnitettiin nippusiteellä turvakaareen alussa, muistaakseni, ja olihan jossain vaiheessa sille joku telinekin lasissa... tämä oli tallipäällikön vastuulla (kuten sen aparaatin palauttaminenkin :wink: ).
     
  19. T.N

    T.N Gearhead

    [quote=" tämä oli tallipäällikön vastuulla (kuten sen aparaatin palauttaminenkin :wink: ).[/quote]

    Ja kyllä sen ponderin kanssa kävi kerran niinkin että kotipihassa ihmettelin että mikä se siellä turvakaaressa oikein vilkkuu....
    No sen sai kyllä palauttaa seuraavalla viikollakin järjestäjälle :)
     
  20. MPST 67

    MPST 67 1st gear

    Joo, se on muuten just se juttu joka helposti jää palauttamatta ja josta muistuttavat kyllä ohjaaja kokouksessa, ja muissakin yhteyksissä. Joskus heillä on ollut kilpailu toimistossa niihin kuuluvia muovisia "jalustoja" joita sai muutaman euron hintaan lunastaa omaksi, tosin aina niitä ei ollut saatavilla. Sijoittelu oli suositeltavaa pääkaareen oikealle pystyyn ja n. puoliväliin autoa, muistaakseni. sokka kiinnitys ja alusta kivasti vahvalla 2puolisella teipillä. Niin meillä oli muuten viimeksi oikeassa takasivukarbonaatissa se teline ja siinä pysyi, kun on suora alusta johon teippi puri. edittinä tähän, muisti palailee pätkittäin-

    Esimerkkinä kuinka tehokkaasti se unhoittuu: -Meitillä se vilkutteli toissa talvena syksyyn asti lipaston laatikossa ja muistin ottaa sen syyskokoukseen mukaan, mutta unohtui jostain syystä luovuttaa.. no HRFn reilu ja asiallinen henkilökunta tuumasi, että onpahan laitisella kerrankin Kemoralla ponderi ajoissa malibun kyydissä!! :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!