MSD boksin hyödyt

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja 454SS, 16.1.2003.

  1. mg

    mg Gearhead

    ei mun mielestä; uusi maksaa 200 taalaa tosin, tuleehan noita aika-ajoin käytettynäkin myyntiin.
     
  2. gearhead

    gearhead Gearhead

    Mulla on käyttöautossa ollut MSD jo kauan. Edellisessä motissa oli MSD-6A ja nykyisessä motissa -6AL. Edellisessä motissa oli ero sellainen, että talvella ei 229 V6 tarvinnut polkaista ryyppyä päälle, lähti hienosti käyntiin ilman. Ei oo lohkolämppäreitä ollut käyttöautossa. Kun myin MSD:n, vaimo sanoi että autossa on jotai vikaa; se ei enää käy samalla tavalla. Mielestäni osoitus konkreettisesta erosta. Nykyisessä Buickin V6:ssa on -6AL ja siinäkin ero oli mitattavissa. Asensin Autometerin seosmitskun. Uutena paloi kirkas ledi näytössä, ja siitä laihan seoksen suuntaan himmenevä "haamuviuhka" valoja, 5-8 ledin mittainen. Kun anturi "likaantui" käytössä, haamuviuhka katosi pikkuhiljaa, ja kirkas ledi jäi näytölle. -6AL asennuksen jälkeen parissa päivässä anturi ilmeisesti puhdistui, ja tuttu uuden anturin himmeä haamuviuhka seuraa kirkasta lediä. Mielestäni ehdoton peli käyttöautoon. Se pieni radio häiriö orgis radioon on mulle pieni hinta hyvästä käynnistyvyydestä. Sitäpaitsi; miks sulloa kalliit herkut alle puol vuotta liikenteessä olevaan harrastepeliin, kun niistä voi nauttia ympäri vuoden ?! MSD ja hyvä akku, ei oo -28ast ilman lohkolämppäriä mikään ongelma! t:hilpeä hangessa sudittaja
     
  3. 454SS

    454SS 3rd gear

    Suomesta tarvikeliikkeestä ostettuna 350 euroa ja kierrostenrajoitin "lastut" 38euroa/3kpl.
     

Kerro tästä muillekin!