MTV3:n Finaalilähetys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja SuperGas, 17.9.2006.

  1. SuperGas

    SuperGas Gearhead

    PANIIKKI!
    Sattuiko Tampereen seudulla kukaan tallentamaan MTV3:lta 1150 tullutta lähetystä. Meidän kamera kyykkäsi, eikä tallennus onnistunut...
    Tämä olisi mulle hyvin tärkeä juttu, siis apua!

    Nopea soitto 045-6300482 / Late

    Kiitos ja kumarrus, jään odottelemaan soittoa...
     
  2. Mika.V

    Mika.V Gearhead

    Nou hätä. Uusinta lähetys tulee MTV3+kanavalta, tänään klo 20:25, Motor Forum Extra: Drag Racing
    Kooste kiihdytysajon SM-sarjan finaalista, Alastarolta
     
  3. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Eihän tossa lähetyksessä ollut mitään päätä eikä häntää, kun C ja REE ryhmistä ei näytetty yhtään lähtöä. Täyttä hevonkukkua siis koko lähetys :wc:

    Late, sä kyllä olit näköjään hyvinkin edustettuna tossa koosteessa, mutta sähän ajatkin oikeaa kilpa-autoa :poff:
     
  4. triniemi

    triniemi Gearhead

    Tota mäkin ihmettelin ja syvästi, onhan toi suureen yleisöön menevää tavaraa noi street-hommat. Vähän elättelin kans toiveita että olis nähny deksun yhden lähdön ulkopuolelta. Mutta ei se auta, mestaruus on otettava ens kaudella ni pääsee televiisioon :odroll:
     
  5. kuula

    kuula Gearhead

    mtv3

    Narulla on, ei vuan pyyvvetyillä levveysasteilla.
     
  6. Käkö

    Käkö Gearhead

    On se ihime :eek: , tosin nythän siinä näytettiin yx räkettilähtö mikä taas on yx enemmän kuin muissa lähetyksissä yhteensä...
    Kyllä noihin lähetyksiin mahtuis kyl katuautotkin, luulis nyt ne olis edes tohon finaaleista kertoviin lähetyksiin laittanut niitä...
    Näkis muutkin et siel on katuautoja ajamassa...
     
  7. askut

    askut 1st gear

    luiki tonnilla piäsee telekkariin
     
  8. askut

    askut 1st gear

    vai nou
     
  9. askut

    askut 1st gear

    juu
     
  10. SuperGas

    SuperGas Gearhead

    Problem solved! Kiitoksia!
     
  11. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mä en sinänsä itse julkisuutta kaipaa, sillä sitä olisi ollut saatavissa muutakin kautta, mutta ihmettelen kovasti, miksi yleensä C ja REE ryhmää ei noissa lähetyksissä ole näytetty. Ehkä Luppe, Putte tai V.Raiski vois tän omin pikku sanosin meille ihan julkisesti täällä kertoa. Epäilen kuitenkin ettei noista kolmesta mitään irti saa joten tyydytään vaan kaikki osaamme ns. roskapönttö-luokkana, joka ei oikeassa elämässä kiinnosta ketään :wc:
     
  12. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Loistavaa verbaali-akrobatiaa muuten nää sun viestit :poff:

    Ei siis millään pahalla, mutta yrittäisit edes :poff:
     
  13. askut

    askut 1st gear

    onx vebri teonsana? T.TUKSA
     
  14. surma erkki

    surma erkki 3rd gear

    Joo, eikä oo ainoa luokka, nääs on jääny esim.Harley Drags luokka aika peijjakkaan hyvin pimentoon, ja on kuitenkin aika värikäs ryhmä mun mielestä...
     
  15. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    FHRA Kustantaa ohjelmat. Käytännössä kai Raiski on ohjelman tuottaja, ja pitkälti päättää mitä näytetään ja mitä ei. En mä tiedä, ei ainakaan mua kiinnosta niin kauheesti vaikkei streettiä näytetäkään (sentäs edes streetti auto braketista), jos se kerran on varaa jättää näyttämättä. Ihan hyvä lähetyshän tuo eilinenkin oli. Vuosikokouksissa voi varmaan asiasta keskustella ja äänestämällä vaikuttaa siihen ketkä asioista ovat päättämässä.
     
  16. mätiäinen

    mätiäinen Gearhead

    Kerran sitä V.Raiskilta kyselin et mixei näjy striitit - niin selvityksenä oli se kun mtv on tilannut sm-ryhmät ei cupla ryhmiä.

    Aikoinani epäilin kaikkea - nyt en oiken ole enään varma....
     
  17. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Nii, ja sit taas kuitenkin näkyy noita cuppejakin, mutta heads up streettejä ei oo ollu. Eikä mun puolesta tarvi ollakaan, jos katsojia havitteleva tuottaja niin hyväksi katsoo, ja on oikeassa. Tuleehan kuitenkin kokonaiset ohjelmat V8-GTI päiviltä.
     
  18. Jza

    Jza Double Gearhead

    Mutta oli kuitenkin 5 minuuttia juttua junnuista ruohonleikkureittensa kanssa :wc: Onhan se kiva että tenavatkin pääsevät ajamaan, mutta ei ne minun mielestä nyt ihan sentään telkkariin asti kuulu. :eek:
     
  19. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Mielipiteitä on tietysti monenlaisia, ite suon junnuille mielelläni esiintymiskokemusta.
     
  20. Henski

    Henski 1st gear

    Taitaa olla ihan sama mitä tohon puoltuntiseen laittas, ni koskaaan ei voi kaikkia miellyttää. Kahdessa viime lähetyksessä on sentään näytetty OL ja Bracket lähtöjä sekä Myllärin burnikset :eek: Toi on jo edistystä!

    Mun mielestä noi lähetykset on tehty niin läpinäkyvän laskelmoidusti tyydyttämään ainoastaan mainostajille luvattuja "minuutteja", ettei noilla muutenkaan ole mitään tekemistä kiihdytysajojen kilpailullisien aspektien kanssa. Turha siis lähtee spekuloimaan sekundäärisillä argumenteilla :-?

    Jos haluu nähdä, mitä haluu nähdä, nii menee ite sinne missä sitä voi nähdä... :argue:
     

Kerro tästä muillekin!