mun Chargerin projektin etenemisestä hiukan infoa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja studio57, 24.2.2010.

  1. studio57

    studio57 Gearhead

    ei oo, eikä helsingissäkään.. aivan liian kesken vielä... ehkä hyvällä tuurilla oulussa siis ihan perhanasti natsaa niin ehkä.. silloinkin jää korin maalit korjaamatta ja uus vinyylikatto asentamatta...
    kattoo nyt :-?
    uusia kuvia otin tänään....
    http://www.cardomain.com/ride/3837245/1 ... er/page-16



    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    oli ilmoitettu -70 malliseks toi sun charger näyttelyesittees V8 välis?
     
  3. studio57

    studio57 Gearhead

    jaa , sitä en huomannu .. ehkä ne sekoitti mun auton sun autoon !
     
  4. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    no joopa! eihän siellä (hesas)oo ku yx seitenkymppinen!!!!ainakaan esitteen mukaan...
     
  5. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Pari seittemänkymppistä oli esitteessä. Toinen vielä ihan voimamoottorilla.

    Ei näytä Masilla ihan valkoinen kauluspaita päällä asennetavaa bolt on -kamaa kaikki olevan ;)
     
  6. studio57

    studio57 Gearhead

    juuu ei :rotfl:
     
  7. dodge

    dodge Gearhead

    voimaa mottorissa !

    Kyllä näissä Hemeissä voimaa on myös siinä missä puuttuu vielä peltejä ym,,
     
  8. challenger340

    challenger340 3rd gear

    Moro..mitäs osia sul tos challenger 340 koneessa on? kun pähkäilen mitä kaasaria hommais yhtee omaa rojektiin.. w2 imusarja pitäis hommata myös ei taida kellää olla dragrace tai nasscar imusarjaa joka kävis? upeita mopareita sulla näkyy tuol kuvissa.. 8)
     
  9. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear

    *Nyt olis leimattu toi -69 RT charger suomeen, siis tullu -96 jenkeistä, tänään katsastettu ja pistin vero paprutki samaan putkeen meneen,onpahan yks asia taas pois päiväjärjestyksestä.
    Kyllähän siellä challengerin 340 koneessa on vähän parempaa palikkaa, vaikka toisin tuolta 90 luvulta lukien laatupalikkaa, tänä päivänä ne nyt ei enää paljoo päätä huimaa noitten stroukki koneitten rinnalla, mutta takokamaa koko alakerta, 12,5 ruttua ?????, liekkirenkaat, kiillotettu kaikki hyvin, yms, 296 mek.nokka 557 nostolla, 9,5 litran ö-pohja, l-levy, kunnolla portatut kannet, isot rosterivenat, jäykät tupla jouset, yms pientä, kiertää hyvin 7500 rpm, ja toiminu toi kombinaatio jo 11 vuotta hienosti.
     
  10. studio57

    studio57 Gearhead

    on vihasen kuuloinen tuommonen piristelty 340 motti... vinkasee niin perusteellisesti ! aikas paljon kuuloisesti on ruttua tuos motissa noin niin ku pumppubensalle,mut jos toimii niin toimii !
     
  11. challenger340

    challenger340 3rd gear

    mikä hyvä kaasari 340 kauppa kassiin..

    jep jep..no mä ajatelin laittaa old school 340 on jo hommattu venolia 13.9:1 metanoli männät ,x block petoni 4bolt siamilais lohko,x teräs akseli, nasscar w2 kannet johon pitää jyrsiä uus imusarja et saa kanavat sinnepäin,rulla yläkerta, mut pähkäilen et pitäiskö teetätää nokka ja mikä ois järkevä kaasari ton päälle..? kaupunki auto kai tosta joskus tulee.. nii sanottu maidon haku kauppa kassi.. 8)
     
  12. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear

    Toi sun 340 kombinaatiohan on ihan kunnon kamaa, teetä joku kunnon mittatilaus nokka siihen ni saat kaiken mahdollisen tehon kaivettua, noi 340 koneet hengittää yläkierroksilla aika hyvin jos yläkerta kairattu, niin saat laittaa varmaan 750/850 tuplapumppua koneesi päälle, vaikka isolta kuulostaakin mutta sillä se potkii.
    Noista mun puristuksista ei 100 varmaa tietoa ole, 12,5 männät ainakin, todelliset voipi heilua jossain 10-11 välillä, vittumaistahan siinä on ollu aina se että ei voi sammuttaa 800-1000rpm rundeilta, pitää antaa tyhjäkäynnin tasaantua ja oon nykässy vaihteen silmään ja sammuttanu samalla, silloin ei potki takasin eikä ole jälkikäyntejä, tankissa on ollu kaiken maailman oktaani boosterit, lisäaineet,yms, mutta kuitenki ajellu sillä ihan hemmetisti ja toiminu hienosti, ihmeen hyvin kestäny vaikka lämääkin on annettu.
     
  13. challenger340

    challenger340 3rd gear

     
  14. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Mikä on hemi-T/A -palkki? :eek:
     
  15. challenger340

    challenger340 3rd gear

    moro.. T/A ja hemi autoissa on niin sanottu rikkalapio palkki eli vahvistus on rikkalapion mallinen rautamöykky jota käytetiin myös AAR cudassa.. ei kovin yleinen..vain speciali autoissa kuten mainitsin..
     
  16. studio57

    studio57 Gearhead

    museointi peruttu :rotfl:

    [​IMG]
     
  17. studio57

    studio57 Gearhead

    kone paikallaan

    [​IMG]
     
  18. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    On kyllä PIIKKKUUUUSEN eri näköstä ku mun chargeri konepellin alla!(jos muistat)
     
  19. studio57

    studio57 Gearhead

    jaa en mää huomannu :D
     
  20. studio57

    studio57 Gearhead

    auto jo pyörillään :)
    [​IMG]
    [​IMG]

    maski valmistu tänään kromauksesta.. ei paskempi idea vaikka ite keksein ;)
    [​IMG]
    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!