muovista pyöreetä nauhaa tereen sisäle

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Verhoilu ja sisusta', aloittaja bathory, 23.10.2024.

1. bathory

bathory Gearhead

Mistä helkutista saa ostettua sitä ihmee muovi- tms "lankaa" jota ommellaan teren sisälle? Käy varmaan joku muukin vastaava, mutta ei vaan lödy mistään.

Toinen mitä olen etsinyt on verhoilussa usein käytettävä sellainen pieni hopeinen tussi, jolla voi tehdä merkintöjä kankaaseen ja sen voi vaikka pro-cleanilla pyyhkäistä pois. Vai mikä muu vastaavaan kävisi?

2. Concarne

Concarne Gearhead

bathory tykkää tästä.
  3. Bluestone

Bluestone Double Gearhead

Miten vaikka 2,4 mm tai 4 mm siimaleikkurin siima? 9€ / 15m .....?

bathory tykkää tästä.
  4. pe-le

pe-le 3rd gear

5. Kalu

Kalu Double Gearhead

En jaksa nyt googlaa ja linkittää, jos ei oo ihan pakko. mut mulle tereeseen tuli motonetin veneosastolta olevaa narua, jota on kaikennäkösillä halkasijoilla. 3mm tuli mun käyttöön ja on sellasta kovaa narua.

bathory tykkää tästä.
  6. bathory

bathory Gearhead

Liian epätarkka itselle. Tarttis olla sellanen tussimaisempi. Kiitos kuitenkin.

Ja kiitos kaikille muillekkin vastaajille tuossa alussa linkissä just sitä mitä hain. En tiedä miksen löytänyt millään mukamas.

Mulla olis kyllä kerä nylonnarua n.2-3mm halkaisijaltaan, niin ehkä sekin kävis kyllä. En tie.

Kerro tästä muillekin!