Musiikki tajonta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Raitakari, 8.6.2009.

  1. Raitakari

    Raitakari 1st gear

    En tiedä mitä mieltä muut on, mut mun mielestä musiikki vois olla tauoilla hiuka menevämpää. Musiikki makuja on tietysti monenlaista mut ei mielestäni noi "illan viimeiset hitaat" sovi tonne radalle...
     
  2. hejo

    hejo 1st gear

    Varmaan mun kuulottimissa jotain vikaa kun niistä kuului ihan menevää musaa,siis tietysti omasta mielestäni.. :eek:
     
  3. Raitakari

    Raitakari 1st gear

    joo se voip olla et oon ite osunu sit huonona hetkenä paikalle...:)
     
  4. 843

    843 1st gear

    niin ja viime kisoissa soitettiin 2 biisiä päälekkäin ja jossain piipitti kuuluttaja :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
     
  5. Jza

    Jza Double Gearhead

    Ihan samaa mieltä :wink:
     
  6. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Onhan se hyvä ettei aina soiteta niitä iän ikuisia rokkirenkutuksia.

    Tosiaan lauantaina soi yhdessä vaiheessa 2-3 biisiä päällekkäin ja kuuluttaja piipitti jossain taustalla. Mutta noitahan sattuu kun on uusia tekijöitä / laitteita.
     
  7. Käkö

    Käkö Gearhead

    Kauheeta humppaa sieltä radiosta tuli, pelkkää skeidaa ja välissä jokunen helmi mut todella syvältä noi biisivalinnat, varsinkin se iltasessio, ei muuta ku radio kiinni, tommosia biisejä kukaan pysty kuunteleen...
     
  8. gremlin

    gremlin Gearhead

    Mulla olis hyva idea, pidetaan semmosia teema juttuja. Ekaks voitas vaiks soittaa jotain mukavaa kotimaista kesaista menomusaa :odroll:
    Ja kaikille teemaan sopivasti havaiji-paita paalle ja pallo paljaaks :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!