Mustang Magazine

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja GT66, 16.5.2013.

  1. GT66

    GT66 Gearhead

    Olen tehnyt pitkän tilauksen Mustang Magazine -lehdestä ja viimeinen numero, jonka olen saanut itselleni on numero 17. Lehti tuli minulle joskus puoli vuotta sitten. Sen jälkeen ei ole uusia lehtiä tullut ja yrittäessäni ottaa yhteyttä ko. lehteen sieltä ei ole minulle vastattu kuin kerran. Vastauksessa kerrottiin numeron 18 olevan valmiin ja se tulee tilaajille helmikuun aikana. Nyt mennään toukokuuta ja eipä ole lehteä näkynyt. Nyt kun olen yrittänyt uudestaan ottaa yhteyttä lehteen sähköpostitse, niin en ole enää saanut edes vastausta. Niinpä kysynkin onko joku Overdrivelle saanut itselleen numeron 18? Ja olisiko jollain tietoa tämän lehden nykytilanteesta ja onko se enää edes olemassa? :eek:
     
  2. pizzamake

    pizzamake Gearhead

    Taisi kaatua koko paska? Mulle tuli myös ko. lehti ja kävi ihan samoin. Yhtäkkiä ei vaan enää seur. numeroa tullut jne? Ensimmäiset numerot tuli
    korvikkeeksi LFM:n kaaduttua ja sen jälkeen tein jatkotilauksen. Hetken sitä "riemua" kesti ja tässä tulos? Tyypillistä jenkkien asioiden hoitoa.
    Harmi sinällään, ettei FoMoCo-tuotteille ole enää omaa lehteä.
     
  3. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    ompas, foort freak magazine :rotfl:
    tosi ikävä LFM magaziinia, se oli kyllä loistava lehti,
    hyvät jutut & hienosti kuvattu kaikki, todella tyylillä tehty.
     
  4. Jukka

    Jukka 3rd gear

    :poff: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :poff:
     
  5. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    vaihto tarjous :

    minulla on 20-40 kpl freak magazina

    ne vaihtaisin muutamaan LFM magazineen ???

    :rotfl:
     
  6. GT66

    GT66 Gearhead

    No niin, nyt sitten täysin yllättäen postiluukussani oli tänään Mustang Magazinen numero 18!!! Eli ilmeisesti tämä lehti on hengissä ja uusia numeroita toivon mukaan tulee jatkossakin paitsi meikäläiselle niin myöskin muille tilaajille.
     

Kerro tästä muillekin!