myydään Challenger / Barracuda osia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Myydään osat ja tarvikkeet', aloittaja BRAKE DRUM, 27.7.2009.

  1. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Muokattu: 27.4.2017
  2. RT 70

    RT 70 2nd gear

    Paljonko maksaa e-bodyn ulkopuoliset ovenkahvat.
     
  3. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    Re: myydään Challenger/Barracuda osia

    unohdin kysyä, kun kävin! että olisiko cudaan kattoverhoilun kaaria? laita yv.tä
     
  4. Riuska-Petteri

    Riuska-Petteri 3rd gear

    Onko map light vielä?
    Ratti ja töötti on kai myyty?
     
  5. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Vaikka en mitään tarvikkaan, niin floodaan sun ilmoitusta sen verran että uskomatonta tää "uus oodee.."
     
  6. Koronet1

    Koronet1 3rd gear

    Mahtaako tuulilasin pyyhinvarsi pari olla vielä myymättä. Voin ostaa sen. 0505499063
     
  7. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Kyllä tossa itseasiassa lukee vanhan myyntiosion sepustuksessa että ilmoitukset poistetaan 2016 kevään kuluessa :D Näin o..

    Mutjoo, toi sun linkkaama spämmipaska iski kanssa silmään. Ja edelleen on kyseinen ketju auki. Ihan uskomatonta.

    Seuraan ja osallistun itse muutaman muun harrastefoorumin käyttöön, ja jokaisessa niistä moderointi, säännöt, yms ovat päivänselvä asia toisin kuin täällä. Ymmärrän tietty resurssipulan, mutta niinkuin olen aiemminkin sanonut; olen samantien valmis aktiiviseksi moderaattoriksi.

    Jotain järkeä ja nykyaikaisuutta tähän hommaan olisi saatava.
     
  8. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    E - Body materiaalia
     

Kerro tästä muillekin!