myykää joku mulle kahva...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja RumaJussi, 3.4.2008.

  1. RumaJussi

    RumaJussi Gearhead

    Katsastusmies on sitä mieltä ettei ole hyvä käyttää käsijarrua mun -65 koupevaltterissa, kun se kahva on poikki.
    "Onhan siitä jäljellä se toisen puolen lyhyt tökö.." sanoin sille, "ja ainahan voi vetää suoraan varresta.."
    Väitti että ei meinaa saada pois päältä.
    Elikkäs otsikon mukasesti, myykää joku mulle sellanen käsijarrun kahva, ei se katastusukko kuitenkaan ymmärrä jos tällään siihen tilapäisesti lukkopihdit..
     
  2. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    hyödynnä osia kämpästa ja laita ikkunan avauskahva... :lol:
     
  3. PJP

    PJP 1st gear

    USA:sta löytyisi ainakin. Tällä sivulla myydään osia purettavista kahdesta 1965-Valiantista:

    http://www.1962to1965mopar.ornocar.com/ ... t2008.html

    Tässä ote ao. ilmoituksesta:

    "Parting out 1965 Plymouth Valiant Convertibles: Parting out 2 cars...- - Call scott 606-875-1848 or send me a list of parts wanted moriah777_AT_newwavecomm_DOT_net Cars are located in Somerset - - (February 6, 2008)

    Mutta eiköhän Suomestakin kahva löydy. Alkuperäisestä en tosin tiedä, koska ne ovat monesti katkenneet. Omassa 1965-Valiantissani on hieman uudemman vuoden Valiantin kahva.
     
  4. kinde

    kinde Gearhead

    Mulla on...., mut nyt on jalka tukevasti paketissa. Jos ei löydy nopeesti niin soittele vaikka viikon päästä.
     

Kerro tästä muillekin!