Myynti ilmoitusten sabotointi?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Swinger, 21.4.2005.

  1. Swinger

    Swinger Gearhead

    Kun olet myymässä vaikka harrasteautoasi täällä overdrivellä hintaan 5000e / asiallinen tarjous, niin onko teidän mielestä soveliasta se että joku tulee sinne kirjoittelemaan kuinka auto on kallis ja ei tosta saa niin paljoo mitenkään? ja mun äiti tai kaveri tms. osti vastaavanlaisen kiesin vasta 2000e autoliikkeestä.

    Tai asialliseen tarjoukseen laitetaan tarjoukseksi about 800e. Saatikka sitten jos viel joku satttuu tunnistamaan ko. auton niin kirjoitellaan sinne auton vikoja ja muita huonoja puolia

    Mua ainakin rupesi ja rupeaa tollainen vitun lässytys vituttamaan heti ja taisinkin jopa käydä yhdelle monitoimi osaajalle kertomassa mielipiteeni asiasta!! :mad:

    Antakaa porukoiden myydä autojaan siihen hintaan ku katsovat parhaakseen ja tehköön jokainen mieleisensä päätöksen joko ostaa tai jättää ostamatta auto, mutta tollaiset asiattomat viestittelyt pitäs jättää pois toisen myynti ilmoituksista.

    Sen tarjouksen tai jos on pakko päästä kertomaan oma mielipide hinnasta voi tehdä yksityisesti jotta turhat paskanjauhannat ei karkoita pois mahdollisia potenttiaalisia ostaja ehdokkaita.

    By the way.. Hyvä meininki täällä..Käyttekö useinkin täällä ? :rotfl:
     
  2. Mä sentään tarjoan jotain, ja olen myynyt ja ostanut tätä kautta tuhansien eurojen edestä kamaa ja tosta hinnasta on hyvä lähtee mutta en enää käy tuosta kauppaa, koska jos se on moraalisesti väärin yrittää
    mitään aloitus tarjouksia.
     
  3. fury76

    fury76 1st gear

    joo sit ihmetellään et miks porukka jemmailee autojaan talleissa eikä edes myy yritä nyt siinä sit myydä jos et puol ilmasiks luovu autostas ni heti joku lässyttämäs et ei noist mitään saa.joltain taholta mikä ei edes tosissaan ole ostamas kyseistä autoa
     
  4. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Tällaista ongelmaa on kohdalleni ilmaantunut nettiauton kohdalla. Yksi kaveri lupasi tarjota tietyn summan, mutta ei edes vaivaudu soittamaan. Saa ihan rauhassa yrittää tinkiä katsomatta muutaman satasen autoa. Ei minun elämä ole yhdestä rotiskosta kiinni, jos ei mene kaupaksi niin vienpähän tuon rotiskon isän iloksi hänen mökilleen talliin ja seiskoot siellä vaikka seuraavat 20 vuotta. Ei kai minussa ala olla pussihousu vikaa :lol:
    Mikä parasta niin tuo tinkijä esiintyy omalla nimellään nähtävästi http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... =269340&PN[0]=owner_vehicle&PL[0]=listOwnerVehicle.php
    Ps huomatkaa mitä olen lisännyt myynti ilmoitukseen tosiostajasta :rotfl:
     
  5. Niin luuleeko joku että mun lukuisiin myynti-ilmoituksiin ole vastattu mitä
    ihmeellisimpiä juttuja, kaikki on näitten urpo myyntipalstojen ja nettiautojen syytä tarjotaan päättömiä, pankaa autot pökeen niin tulee
    asiallisia soittoja ilman turhaa pään vaivaa se vaan on nettikaupankäynnin sairaus.

    Mutta hei turha siitä on lässyttää se on nyky-aikaa pitää yrittää elää sen
    mukaan, mua on uhattu hakata netissä joku täältä tais olla ja muuta paskaa joutuu sietää.

    En mä siitä stressaa useilla on mun numero ja useat mut täältä tuntee
    myös ton pikkarin omistajalta olen jotkut kapselit jossain swapissa ostanu.

    Mutta kyllä mua nuijii noi myynti-hinnat ja perustelut, toi pikkari ei ole kalliimmasta päästä mutta noin yleensäkkin ja monesti ilman leimaa
    ja ei rek autoista pyydetään siis ihan kasittämättömiä hintoja, voin pitää itekkin mutta jos joku maksaa.

    Noilla hinnoilla tapetaan autot ja harrastus kellään varaa ostaa autoja,
    joten ne rikotaan osina. Käy mulle saapahan ainakin osia.
     
  6. makke

    makke 1st gear

    Jos joku teksti myynti-ilmoituksessa on ilmoittajan mielestä tyystin mauton tai turha, niin meille valvojille voi laittaa vinkkiä, niin se poistetaan jos se katsotaan sopimattomaksi.
    Itse ainakin olen niistä joskus jotain poistanut, mutta ei kaikkia huomaa.
    Ja juuri tuo market-osio on niitä vaikeimpia valvottavia kun viestejä tulee paljon ja kaikkia ei voi valvoessa kerta kaikkiaan lukea.
     
  7. fury76

    fury76 1st gear

    no ilmotan sitten ku alan tota osina myymään :lol:
     
  8. harri60

    harri60 Gearhead

    Nettiautossa voi ilmoittaja heittää asiattomat kysymykset roskiin.
     
  9. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Samanlainen systeemi on tulossa tännekin, jahka tässä nyt näyttelykiireiltä selviää taas OD:n pariin...
     
  10. Morgan Kane

    Morgan Kane 1st gear

    Kehtaa tinkiä

    Huh. . . huh.
    Kehtaavat vielä tosta hinnasta tinkiä. Luuempa, että jos joku laittaa auton tolla hinnalla myyntiin, niin on jo ite hinna kattonut sellaseks, että siinä on jokunen kymppi tinkivaraa tai sitten ei. Vielä markka-aikaan kun itelleen haki muutaman tonnin kesäkoslaa, niin ei noin hyväkuntoisia 2-3000 markalla saanu. Nyt kun myyt autoa euroina, mutta pyydät suhteessa saman verran, niin joidenkin ketkujen pitäs saada se itelleen 50 eurolla. Syydä tosiaan roskiin tollaset tarjoukset ja anna haiseva mielipide sähköpostilla. Kyllä tähänkin maahan puupäitä mahtuu, jotka yrittää epätoivoisesti sukeltaa, mut minkäs syntygeeneilleen tekee.
     
  11. Tenox

    Tenox 1st gear

    Ilmota mulle ensin YV:llä :D (Mikäli myytävä auto on nimerkin mukainen).
     
  12. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    :eek: Joopa! mullekkin eräs äijä ILMAJOELTA tarjosi puhelimitse tietyn summan autostani joka oli nettiautossa myynnissä..vannotti etten myisi muille kun hän tulee seuraavana päivänä raha kourassa hakeen nahkoineen karvoineen"SE MINKHÄ SANON SE PITÄÄ, MIN OON POHJOJAMAALTA JA MEILLÄPÄIN MIEHEN SANAHAN LUOTETAHAAN.."..-no kyllä tulikin katseli ajeli ja lupas tulla hakeen illemmalla, no ei turilaasta kuulunut niin soitin sitte sille -että mikä on tilanne ,missä mennään? Mää ostinkin toisen auton -olen jo matkassa kotihin päin!- semmossia REILUJA MIEHIÄ löytyy POHOJAMMAALTA!

    No eipä tuo HEINOLAN mieskään sen kummempi ollut..paiskasi oikein kättä ja tarjosi 1300e- ajettuaan tutkittuaan,ja silti meni puihin kuin orava..-koska naapurinmies oli kaikkitietävä ja oli sanonut ,että jos ei DIESEL autoa voi sammuttaa heti ajon jälkeen se on paska! ??????

    Niin no saahan sen kannen niinkin halkeemaan ja turbon pakopesän säröille.-pussi pähkinöitä ja kaunis kesämekko on jo lähdössä kohti HEINOLAA.( enpä ihmettele kun ukko manasi että talvella hänen DIESEL autonsa laukesi perseen alle).

    Kyllä noita narisijoita tinkaajia riittäis vaikka novelliksi asti... tää on niin tätä kun on rahattomat lehmänostajat turpaansa pieksämässä. :argue:
     
  13. AMAZON 68

    AMAZON 68 1st gear

    Joo on tullu nähtyy ja kuultuu kaikennäköstä ku jotai pistää myyntii on tarjottu jotain ja tosiaan ei ole vaivauduttu sen jälkeen katsomaan sanottu vaan puhelimessa et tarjoon sen ja sen verra ja tuun hakemaan sillo ja sillo mut eipä oo näkyny tai kuulunu.
    Tai sitten uskaltaudutaan katsomaan ja haukutaan auto ja melkei omistajakin siinä sivussa :mad:
    ja kun myynti hinta on nelinumeroinen niin tarjotaa jotai helv**** viiskyt euroo..
    mutta ei nyt kaikkia haukuta kävi tuossa eräs niinkin mukava autoo katsoo että ilmoitti viel samana iltana ettei hän osta sitä.
    Meitä on moneksi..
     
  14. Swinger

    Swinger Gearhead

    Näitä lupailioita on paljon, mutta lähinnä kyse oli siitä onko se teistä soveliasta jos toinen on laittanut myynti ilmoituksen ja kertoo hinnan mitä on autosta haluamassa niin sinne tullaan julkisesti nauramaan auton hintapyynnille ja auton kunnolle?

    Taannoin tässä kaveri yritti myydä neoniin johonkin hintaa täällä ja yks suuren älyn omaava yksilö osasi kirjoittaa sinne tiedon että meidän äiti osti samanlaisen about 2-3000e halvemmalla.. arvatkaas rupeeko tollainen vituttaa. Helpotti toikin ilmoitus auton myyntii eteenpäin :mad:

    Yks tuolla yrittää myydä dodgeaan ja on sanonut autoo suhteellisen siistiksi ja joku toinen viel on kehunut sitä, niin eikös sinne taas ole joku viisas kerinnyt kirjoittamaan että mitäs nyt peili ruostunut irti.. varmaan taas entistä helpompi kaupata autoo eteenpäin. Tuossakin tapauksessa tarjouksen ja tuon tiedon olisi voinut kirjoittaa privaattina myyjälle ja ruveta neuvottelee sitten siel hinnasta.

    Se on totta että autojen hinnat on tietyssä suhteessa noussut ja monesti tuntuu että markat on muuttunut euroiksi, mutta minkäs teet. Mutta toisaalta kuten tuolla joku kirjoitti niin on tietyt autot halventunutkin euron myötä vai tuntuuko se vaan siltä :rotfl:
     
  15. AMAZON 68

    AMAZON 68 1st gear

    Tähä vois sit sanoo vaik et ostakoot sit sieltä mistä halvemmalla saavat mitä turhaan vaivautuu edes kyselemään tai katsomaan jos kalliilta tuntuu :rotfl:
     
  16. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

     
  17. AstroUser

    AstroUser Gearhead

    Paras kokemus auton myynnistä oli se kun laitoin vanhasta 626 Mazdasta ilmoituksen ja joku vanha paapa siitä sitten mulle soittelemaan. Ensimmäisenä paapa kysyi, että "olisiko siellä jotain MIESTÄ kertomaan siitä autosta?" No kun sanoin ettei ole, mutta tiedän kyllä kertoa kaiken mitä hän vain haluaa tietää, niin tyytyi kyselemään, että "no minkä värinen se on?" Ja tarjosi sitten puolet siitä, mitä pyysin... Mazda meni onneksi kaupaksi, ei kylläkään tälle paapalle vaan toiselle naiselle :D
     

Kerro tästä muillekin!