Nash Ambassador 1957

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja manha, 19.8.2018.

  1. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

  2. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Jotenkin arvelinkin....
     
  3. isalmela

    isalmela Gearhead

    En tykkää. Toivottavasti ei päädy johonkin romulaaniin seisomaan kymmeniksi vuosiksi. Persoonallinen ja harvinainen kampe kaipaisi kunnollista kotia
     
  4. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

  5. tapsah

    tapsah 2nd gear

    vartosinkin jo että eikö jo joku, edes oman elämän karpovi valita ton auton "hinauskuluista" kateellisten topikissa (nettiautosta bongattua)....no eipä montaa tuntia tarvinnu vartoo, internet on hieno asia, jokainen voi kertoo huolensa.
     
  6. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Ihte ainakin tykkään ulkonäöstä, mielestäni ei paha ollenkaan.
    Ihan mielenkiinnosta, miten on osien saatavuus Nash:eihin/ AMC:ihin ( 50-luvun lopun)?
     
  7. tapsah

    tapsah 2nd gear

    Laitehan on hieno kaikinpuolin mutta joku siinä vaan on vaivana kun kovasti se kiertää mieheltä toiselle, oli joskus vuosia sitten eräällä tutullakin, auto oli janoinen kuin p"%&/le, liekö se syynä,mene ja tiedä..
     
  8. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Mutta eihän kukaan ole hintaa kommentoinut?
     
  9. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Niin, kysehän oli vain et menikö nasu sitä arvostavalle harrastajalle, ei mennyt...
     
    isalmela tykkää tästä.
  10. manha

    manha Gearhead

    Tämän topicin aloittaessani,mainitsinkin jo suoraan auton tulon minulle olleen virhe.Kaljoissaan puhelimitse tehty kauppa,jota en suoraselkäisenä enää seuraavana päivänä alkanut perumaan,vaan nielin tappioni...
    Kun sitten mulle täysin tarpeettomana kippona,laitoin sen tarjolle sitä arvostaville,alkoi itku sen kiertolais elämästä/huonosta kohtelusta vuosien varrella.Ei löytynyt niitä pelastajia tälle silloinkaan.
    Ajettuani Nasun vesisateessa(pyyhkijöidenkin lopettaessa toiminnan)täältä keskisestä Suomesta tuonne Kokkolaan,sanoin uudelle omistajalle etten piittaa v...uakaan vaikka auto olis jo seuraavana päivänä tsättiautossa.Auton todellista arvoa täällä meillä tuskin kuitenkaan tullaan maksamaan,joten eikös se vaihtokaupalla kierrätys ole parasta...aininkin niin kauan,kunnes arvoisensa pilttuu sille löytyy.
     
    Vuokralainen ja miguelo tykkäävät tästä.
  11. tapsah

    tapsah 2nd gear

    mitäköhän tämä sitten mahtaa niinku tarkottaa, en rupee tietokoneharrastajien kanssa asiasta kinaamaan, pelatkaa vaan roolipeliänne ei mua haittaa.
     
  12. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Edellisellä myyjällä ei ollut ilmoituksessa hintapyyntiä, tällä nykyisellä on.
     
  13. Jeep360

    Jeep360 2nd gear

    Hieno pirssihän toi olis , ei tulis samanlaista vastaan . Myyntiä tuskin helpottaa toi jatkuva hinnannousu , nousut yli puolet siitä kun oli meidän kylällä. Tosiharrastaja varmaan maksaa tonkin hinnan , suomessa tuskin kukaan tota hintaa maksaa .
     
    isalmela tykkää tästä.
  14. mb123

    mb123 Gearhead

    Mä ny voisin oman kommentin soppaa heittää.. mahna osti tämän kevyesti juopuneena ja myin varmaan saman verran juopuneena.. kummastakin se tais lauantaina olla hyvä kauppa.. sunnuntai onkin sitte toine juttu... tätä jeesustelua mitä täällä ja parilla muulla palstalla on en ymmärrä.. nashi tuli meille virroilta jokapaikka jumis ja huonosti käyvänä erään melko toiminta rikkaan illan seurauksena. Moni mulle sano et tätä ei saa pilata mut kukaan ei silti pois tullu ostamaan vaikka mahdollisuus olis ollu.. mulla joskus oli ilmotukses et annan 20l mattamustaa mukaan sille joka pilaa tämän ja jos sellanen hemmo löytyy joka tämän ostaa lyö tonttii sekä pistää muutenkin vituiks meiltä sponssataan maalit ihan vaa ihmiste kiusaks.
    Ugh. Olen puhunu
     
    juha745, Inlinee, Vuokralainen ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  15. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    Ei toi kaamean kallis ole mielestäni.
     
  16. Jeep-Ukko

    Jeep-Ukko Gearhead

    Eilen päivän/illan sattumusten kautta tutustuin Manhaan, ja Nashistakin puhuttiin.

    Itse AMC harrastajana, tämä olisi yksi unelma auto, sulava linjainen ja komea (maku asioita, mutta itse tykkään).
    Mutta on useitakin syitä, miksi en ole ikinä tämän myyjiin ottanut yhteyttä.

    (en ota kantaa, onko halpa vai kallis)
    Sanon vain, että minulla ei ole rahaa ostaa, kaikki mitä tulee, niin menee. Se on perheellisen arkea.

    Myös harrasteita piisaa.
    2 kpl -66 Ambassadoria ovat korit pelti puhtaanaa, odottelee loppuja hitsailuja ja maalausta, kasausta, jne.

    Ja muutama muu -60 luvun harraste odottaa täydellistä läpi käyntiä.
    Lisäksi 4x4 offiharrastus, Jeeppi täys projektina katoksessa odottelee, vaatisi useamman viikon/kuukauden hitsailuja, tekniikka ropaamista, jne.

    Ja kaikkea pientä tekemistä käyttöautoissa, kodin remontissa, jne...

    Ei vaan aika ja rahat piisaa.
    Liian paljon kaikkea päällekkäin.

    Varmasti moni muukin oikeasti tätä Nashia arvostaa, mutta ei vain ole mahdollisuutta sitä itselleen hommata.
    Mutta ei vaatisi kuin sen yhden harrastajan, jolla olisi halu ja himo kyseistä autoa kohtaan.
     
    miguelo, isalmela ja manha tykkäävät tästä.
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Tapsalla on korvien välissä ainainen vikasietotila. Sitä se meinaa.
     
  18. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Kas kun on jääny huomaamatta Mr.Tapsan kritiikin poikanen:

    Onneks Rockmaple ollu hereillä ja sanonu asian niinku mä tarkotinkin sen ymmärrettävän:

    Tähän Karpovin toteamukseen tekis ny kovasti mieli olla samaa mieltä:

    :p :p :p
     
  19. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Tapsa on jonkun nykyisen tai vanhan tosiharrastajan alter-ego, joka laukoo totuuksia od:lla lähinnä mulle :D

    Vähän kuin isä jota en koskaan halunnut :poff:


    Alotti samaan aikaan mun kanssa ammattivittuilijan ammattitutkintoa, vaan se jäi jo ekana päivänä tapsalta kesken kun ei oikein "irronnut". :D
     
  20. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    No sä oot kyllä koulus käyny ja erittäin hyvä ammatissas! :p
     

Kerro tästä muillekin!