Nash Ambassador 1957

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja manha, 19.8.2018.

  1. asunta

    asunta 1st gear

    Itse tätä perjantaikaljoissani soittelin, ja -68 T-birdiini vaihdattelin (landau coupe, 429 ThunderJet). Idea että hakisin Fordiin pitkään leiman, ja sit ajelisin Ruovedeltä Kokkolaan kaupoille. Oli vaan Nash ollut kaverin kaverilla, eikä kehunut. Mua ei autojen bensankulutus juur oo koskaan haitannut, mutta toi laitto hämään kun vie kuulemma yli 10 gallonaa satasella, ja öljyä vielä enempi. Sitä lähinnä funtsinut mitä moisen koneremppa mahtaa kustantaa, jos osia yleensä mistään saa.
    Korimallista tykkään pirusti, mutta projekteja ennestään liikaakin.
    Tarviipa vielä soittaa Jaakkolalle, jos osaa vehkeestä enempi kertoa, vaan tuskinpa toikaan sillä juur ajeli.
     
  2. manha

    manha Gearhead

    Mukava tietää,että muutkin saattavat tehdä autokauppaa pienessä hiivassa(taitaa ko. pirssin kohdalla olla enempi sääntö,kuin poikkeus).
    Osia käsittääksini tuohon tekniikkaan saa viellä melko hyvin,joten sen suhteen anna mennä vain.Tuohon janoisuuteen en ota kantaa ja öljyä lisäämättä pääsin täältä Jyväskylän kupeelta,tuonne Kokkolaankin.
     
  3. asunta

    asunta 1st gear

    Eipä osannut Jaakkolakaan sitä pahasti haukkua, paitsi että hankala myydä, muttei kyllä kehunutkaan. Toi t-bird muuten joskus Hannulta tulikin, kun juotti mut känniin ja ylipuhui vaihtaan -62 Caddy hearseen...mistä mun ei ikinä luopua pitänyt, vaan onhan noita ruumiscadillaceja vielä pari viiskasia, ja käyttiksenä -96, sekä -74 high-top ambulanssi.
     
  4. nimat-13

    nimat-13 Gearhead

    Niin siinä vain kävi et dodget pelastui ja sain ne itselleni hommattua.
     

Kerro tästä muillekin!