Navigaattori

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja Eyetech, 23.3.2007.

  1. Eyetech

    Eyetech Gearhead

  2. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Itselläni on moinen peli käytössä, ihan pätevä laite.
    Maaseudulla ei aina löydä ihan perille saakka, mutta kuitenkin hyvin lähelle.
    Navigoin kyseisen laitteen kanssa kaverin mökille, ja se mökki ei ollutkaan ihan ison tien varressa, vaan siitä piti vielä kääntyä pikkutielle. (Osoitteen perusteella kylläkin isontien varressa.)
    Navigaattori varmaankin tiesi, että perillä heittää rajusti humalan puolelle, koska kehoitti pihaan menevää kärrypolkua ajaessani: "Käänny takaisin, jos mahdollista." En kuitenkaan kääntynyt... :oops:
    Ja hautausmaalle ei kannata ajaa navigaattorin perusteella. Vehjes nimittäin möläyttää aina perille tultuaan: "Olet saapunut määränpäähän."
     
  3. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Ittellä Nokian 6630 ja siinä Route66 Hyvä yhdistelmä :wink: .
     
  4. gary82

    gary82 1st gear

    Mulla LG LN500 ja ollu tod. hyvä, on ainaki pääkaupunki seudulla löytäny perille eikä oo jääny katveeseen isojenkaan talojen välissä, vaik ei oo lisä antennia! Meil on muutamas duuni autos noi tom tom:it ja kyl jätkät on sanonu et ne on ihan hyviä... :D
     
  5. TLi

    TLi 1st gear

    Itselläni on käytössä juurikin tuollainen ja voisin sanoa että tuo on semmoinen hyvä navigaattori. Tuossahan ei ole MP3-soitinta eikä tuolla voi katsoa videoita ym ym. Mielestäni nuo ominaisuudet eivät ole ihan navigaattorin ydinalueitakaan. Signaalia tuo ottaa vastaan aika hyvin, toimii hienosti Citikan atermisen tuulilasinkin läpi, tässä ainakin vanhemmissa navigaattoreissa on ollut ongelmia. POIt on helppo asentaa ja niitä on aika paljon netissä valmiinakin.
     
  6. olds79

    olds79 3rd gear

    mulla on sonyn nav-u nv-u50 ja siinä on pohjoismaat+saksan kartta.

    olen ainakin ite ollu tyytyväinen sonyyn aina on löytyny perille olipa missä hyväänsä.
     
  7. kippis

    kippis Gearhead

    suosittelisin ottaa love packin kanssa. saa sit kotona latailla akut täyteen.

    pitäs saada kokolailla samaan hintaankin vielä !

    esim.tuolta:
    http://www.digicomp.fi/product_info.php ... erer=mbnet

    sen akan äänen suosittelisin vaihtaa tai sit ottaa äänet pois kokonaan :rotfl:
     
  8. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Ainakin mä olen ollut TomTomiin tyytyväinen. Sitä en tiedä onko se hyvä.
     
  9. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Mikäs tuo love pack on? :eek: Verkkovirtalaturi?
     
  10. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Pumpattava Barbara, Jallu ja spärdärit. :rotfl: :poff: :rotfl:
     
  11. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Mulla on Garmin nuvi ja olen vilpittömästi sitä mieltä että paras hankkimani tingeltangel koskaan(heti kännykän jälkeen)
     
  12. Blizzard

    Blizzard Gearhead

    karminin nuvi 300 jytää träällä . ja toimii euroopaskin
    :D
     
  13. vempula

    vempula Gearhead

    KYLLÄ garmin on paras hankin oman iq3600 neljävuotta sitten ja makso sillon 850 e .käyty venetsiassa asti ja toiminut virheettömästi ja tarkasti.
    oon testannu navmaneja blaukkareita ym. ym. mutta garminista en luovu.
     
  14. M

    M Gearhead

    ääni tälle. en tiedä näistä uusimmista tom tomeista, mutta ainakin garmin on pirun helppo käyttää.
     
  15. gary82

    gary82 1st gear

    Joo kyl toi garmin on ihan hyvä mut, joihinkin mallehin kannattaa hommaa se lisä antenni et toimii talojen (siis isojen talojen) välissäkin! :rotfl:
     
  16. arzi

    arzi Gearhead

    Ite oon miettiny kans eri vaihtoehtoja ja sit törmäsin netissä tämmöseen: www.nav4all.com. Latasin puhelimeeni softat (0 eur) ja kun sain kaverilta muutamalla kympillä käytetyn GPS:n niin siinä olikin aika edullinen setti. Softa on siis ilmainen vuoden 2007, firma kai aikoo rahastaa jatkossa palvelullaan mutta toistaiseksi on pelannu ihan kohtuullisesti. Eihän tuo noita kalliimpia valmiita paketteja voita mutta kyllä toi hyvin perille opastaa, puhuu suomea yms.
     
  17. lake ender

    lake ender Gearhead

    ääni kans nuville. sit jos ei haluu ihan niin paljon sijottaa, niin tomtomin one pelaa kans hyvin. navmanit on taas :wc:
     
  18. Deströyer

    Deströyer 3rd gear

    Itselläni juuri TomTom ONE ollut käytössä vuoden päivät.

    Ihan ok vehje, tosin aivan Hgin ytimessä ei välillä tiedä mistä saa ajaa ja mistä ei...

    Yksi laite mitä en suosittelisi pahimmalle vihamiehellenikään on Mio

    Taistelin duunikaverin Mion päivitysten kanssa, ja voi helvetti miten monimutkaiseksi on laite pitänyt tehdä...
     
  19. M

    M Gearhead

    totta. firmaan hommattiin tommonen ja se oli mulla ranskassa työreissulla kokeiltavana. ei helvetti, kun en saanu ees osoitteita syötettyä, sen verran monimutkainen kapine on. :mad:
     
  20. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Nykissä ei ole tullut testattua mutta ainakin Hjyystönin keskustassa pelas.Mutta ei ne kyllä olleet aikuistenoikeesti isoja pilvenpiirtäjiä.Myöskään kapeilla ja SYVISSÄ rotkoissa ranskassa pysyi hienosti tiellä vaikka itsellä olikin ajoittain vaikeuksia :eek:
     

Kerro tästä muillekin!