negerpojkens bilserie

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Ebody and irony, 1.2.2014.

  1. Ebody and irony

    Ebody and irony Gearhead

    kelpaisi varmasti sullekin, olematta rasisti :oops:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Mulla oli tuollainen Consul 80-luvulla vaikka en negerpojke olekaan.
    Kelpais talliin veiläkin.
     
  3. Jülppü

    Jülppü 2nd gear

    Siinä on kylli Negerpojkenilla melkoinen bilserie. Muistelisin mummolassani tuollaisen olleen. Sillon 80 luvulla.

    Niihin oli ilo hieroa tuggummia.
     
  4. SamiL

    SamiL Gearhead

    Mikä tuossa edes olisi rasistista? Eihän missään kohtaa morkata eikä sorreta mitään kansanryhmää. Ei eskimoita, ei intiaaneja, ei kreoleja, ei aboriginaaleja eikä mitään muitakaan nimeltä mainittuja...
     
  5. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    noistahan se sanonta neekeri malli tulee,halvimmat versiot malleista.
     
  6. sectoid

    sectoid Gearhead

    Noista autoista voisin monen kohdalla sanoa, että kyllä kelpaisi olla neekeri.

    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Nigger+Car

    Periaatteessa voisi ajatella kaikkien suomalaisten olevan neekereitä, koska tänne tuodut automallit ovat usein juurikin sitä "neekerimallia".

    Poistin kuvan, ettei kukaan vaan loukkaannu.
     
  7. Ebody and irony

    Ebody and irony Gearhead

  8. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    ei aukee ??? mulla oli pahmilliaan noin 1000 auto kerälykuvaa, rahapulassa myin mun purkkakuva / kaffepakettikuva kokoelman, 10-15 v sitten, sain siitä tasan 10t mum mk .

    jätin vain pauligin ja okan auton kuvat joka esittävät USA autoja....
     

Kerro tästä muillekin!