nelilinkki katuautoon tänä päivänä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Gutless, 3.8.2018.

  1. Gutless

    Gutless Gearhead

    Miten on? Onnistuuko?

    Omassa projektissani, c kadett. Sellainen on jo asennettuna mutta leimaaminen on vielä edessä.

    Pitääkö ostaa suomalaiset tukivarret eli linkkitangot mitkä nimenomaan on tarkoitettu autooni, valmistajan vakuudella vai voiko Amerikan Joen sarjan tangot saada myös hyväksytyksi? Ne ovat tehdastekoiset mutta valmistajan mukaan eivät ole tienliikennekäyttöön. Silloin aikanaan kun nämä asennettiin, ei ollut markkinoilla muita linkkitangovalmistajia yleisesti tiedossa (tehtaanlaisia). Joten näitä pidin silloin parhaana ja lujuuden suhteen reilusti ylimitoitettuna. Miettikääpä, c-kadetissa 3/4" kromimoly pallonivelet. Huh huh.
     
  2. zero

    zero 3rd gear

    Taitaa olla edelleen aika paljon kiinni katsurista ketä sen muutoskatsastaa. Kyllä mää oon kerran leimannut auton missä oli täysin itse tehty neli linkki, sanoikin vielä että se riittää hänelle kun ne on asianmukaisesti tehty ja hitsaussaumat on hyvin sulaneita.
     

Kerro tästä muillekin!