neon valoja?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tuning & Styling', aloittaja hummer poika, 14.12.2008.

  1. pas2

    pas2 Gearhead

    Mä taas ottaisin '64-65 mustangin ennemmin käyttöautoksi kun calibran.
     
  2. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Mä ottaisin mielellään uuden Mustangin (noin 2006) käyttöaautoksi, ennemmin kuin vanhan Calibran tai mustangin.
     
  3. Remus

    Remus 1st gear

    HUMMERPOJALLE.

    JAA KYLLÄ SELLAISEN VOI LAITTAA JOTA TARTTEE SILLOIN KUN REMONTOI JA SITTEN TAKAKONTTIIN PIILOON TAAS KUN EI TARVII, asiasta toiseen käytän silmäluomiin OFTAN DEXA-CHLORA silmävoidetta auttaa ihottumiin,kun kävin näkötarkastuksessa eilen, aika paljon pyytävät uusista silmälaseist optikolla se on 500e :n "kuolema".Taitais olla parempi kun menis suoraan laserleikkaukseen, näkö kuulemma tulee niin hyväks et klasit saa heittää menemään.
     
  4. Remus

    Remus 1st gear

    MUSTANG /CALIBRA

    MINÄ TAAS HEITTÄISIN SEN NOIN 2006 MUSTANGIN JA 64/65 MUSTANGIN, JA CALIBRAT ROSKIKSEEN JA OTTAISI MIELUUSTI NISSAN SKYLINERIN,
     
  5. hummer poika

    hummer poika 1st gear

    Re: MUSTANG /CALIBRA

    ei sellasia riisikuppeja tarvita ja jos nyt noista kolmesta (calibra,mustang,mustang(2006) ja skyainesta) pitäs valita niin kyl ottasin ton vanhemman mustangin ensinnäkin en ottas uutta koska ne ei ole ennää jenkkejä vaan korea sekoituksia. toisekseen riisi kuppeja en ottas ja kolmannekseen vanha mustang kestää paremmin kun uus.
     
  6. pas2

    pas2 Gearhead

    Re: HUMMERPOJALLE.

    Mää ajan mieluusti semmosel autol mitä ei tartte koko ajan LAITTAA:rotfl: , esim. '55 letukalla.

    PS. neon valoja ei saa asentaa katu autoon.
     
  7. Putte

    Putte 1st gear

    Re: MUSTANG /CALIBRA

    Kyllä tossa uudessa Mustangissa on ihan oikea vanhan Mustangin ja jenkkiauton fiilis. Turha sen kohdalla on mistään Korea kytkennöistä itkeä näin globaalissa maailmassa. Pesee kyllä nissanit ja muut tojot mennen tullen mukavuudessaan.
     
  8. hummer poika

    hummer poika 1st gear

    Re: HUMMERPOJALLE.

    mutta kaikkia autoja pitää laittaa joskus.
    ja neon valot eivät ole näkyvillä muutakun remontointi tilanteessaa
     
  9. Remus

    Remus 1st gear

    KAIKKIA AUTOJA PITÄÄ RAKENTAA JOSKUS.

    SE ON IHAN TOTTA KAIKKIA PITÄÄ RAKENTAA JOS NIILLÄ MEINAA AJELLA.SE 55-LETUKKAKIN ON YHTÄ VANHA KUIN MINÄ, VARSIN KUNNIOITETTAVA IKÄ AUTOLLE. JA MUSTA VÄRITYKSELTÄÄN?VAI?
     
  10. CH3OH

    CH3OH 1st gear

    unohda neon valot ja hae kaupasta loiste putki 12 volttia tupakan sytytin liittimellä jonka voi remontti hommissa laittaa ripustaa koukusta siihen kone peltiin näkee rempata hyvin ja saa tilapäisesti olla kytkettynä ja helppo irroittaa :pinup:
     
  11. v80

    v80 Gearhead

    Eikö sitä autoa voi rempata päivänvalossa tai autotallissa missä on valoja? :-?
     
  12. hummer poika

    hummer poika 1st gear

    niin kai ois se tietty loisteputki kin, mutta sen verran vois tuninkia laitta :poff:
     
  13. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    Tuohon on viä pakko kommentoida...

    Oon suurimman osan ajokorttiikääni ajellu lompakon sanelemasta syystä japskeilla tahi sakemanneilla. Tulee vuodessa useampi kymmenentuhatta kilometriä.

    Välillä on yhtämittaista ajo 400-500 km.

    Kaikista ajamistani autoista pisimmällä matkalla (n.600km) on paras ollu ´77 Dodge Monaco.
    Ei puutunu perse, ei kramppaillu selkä eikä kädet...
    Olo oli niinkuin kotonansa olis istunu sohvalla, paitti Monacon etupenkki oli parempi istua kun mun kotisohva.
     
  14. hummer poika

    hummer poika 1st gear

Kerro tästä muillekin!