Nettiauton '70 "Roadrunner"..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja jimsgarage, 4.10.2007.

  1. virta

    virta Gearhead

    Mitä siinä pyynti sitten oli viimeks kun noin äkkiä men kaupaks :eek:
     
  2. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Eikös letukan pikkulohkot ole käytännössä ilmaisia? :rotfl: Isolohkosta voi jo joutua maksamaankin. :poff:
     
  3. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Olikohan 11 400€, jos en pahasti muista pieleen.
     
  4. virta

    virta Gearhead

    Kymppitonni on sopiva hinta varmaan ostajankin mielestä,ei paha lainkaan.
     
  5. Kapok

    Kapok 1st gear

    Halpoja ovat, suunnitelmat on selvät mutten kerro heti mitä ajattelin, näette sitte vuoden-parin päästä. Sen voin ainaskin sanoa että kone vaihtuu, tais yllättää kovasti? :wink: :poff: :D

    Nii ja miks mopsit maksaa noin paljon, ledukka on halapaa ko saippua ja lähtee avaimesta käyntii joka aamu :rotfl:
     
  6. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Kyllähän nää mopsitkin on halpoja, ainakin kutosella ja lähtee kans käyntiin joka aamu virta-avainta näyttämällä. 8) Myös talvella ja ilman lohkolämppäriä. :) Noi e-koristen kansanautojen hinnat (tai pyynnit) on kyllä karannu täysin lapasista... :eek:
     
  7. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    En tiedä tarkkaa hintaa, ku en ole kysyny eikä se mulle kuulu. Ilmeisesti se on ollu sopiva ku auto on vaihtanu omistajaa... :wink: Omistaja kommentoikoon hintaan tai autoon liittyen jos siltä tuntuu. 8)
     
  8. Kapok

    Kapok 1st gear

    Jep, mä oon haaveillu kanssa eepodista tai sitte B-koppapohjasesta mutta laitan lompuukin otsaa vasten niin johan haaveilu loppuu. Näin mä oon päätelly että ee-tai bee-koppa ei oo harrasteauto, se on joko velalla ostettava raileriqueeni tai sitten pörssimeklareitten talliaarre :rotfl: :rotfl:
     
  9. Kapok

    Kapok 1st gear

    [​IMG]

    siinon teille eepodia :poff:
     
  10. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Saa niitä vielä sopivastikin, jos sattuu kelpaamaan VIN -koodiin joku muu kuin high$$$ aakkonen.
     
  11. Kapok

    Kapok 1st gear

    Joo, numpersmäts on vain mobilismia :poff: :poff:
     
  12. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    :mad: Kapo ei näin. :soosoo:

    Ton katto on aivan liian korkea. Ymmärrän kyllä rakentajaa kun stw kutina perseessä ja pitäisi tympeästä coupesta tehä farkku niin Buickin Vista Cruiser tarjoaa pitkää kattoa mukavilla pikkuikkunoilla.

    NO EI HELVETTI! E bodyt ja farkut erikseen. Jos ei kahta autoa mahdu tontille niin valitse jompi kumpi, toi ei ole mielestäni onnistunut ratkaisu.
    Mutta jos toi on rakentajansa mielestä se niin mikäs siinä. Hirveämpiäkin on nähty. Jopa täällä..

    Kapo anna matkalaukku olla Novassasi kaikessa rauhassa. Sulla on periaatteet ja hyvä niin. Sitten kun on pelimerkkejä kertynyt säästöön niin osta muskeli. Kovaa työtä, verta, hikeä ja peräsuolen pätkiä se vaatii mutta onnistuu ilman pikavippejä.
     
  13. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Nuo taas kaksi erillistä asiaa. Mobilismi ei vaadi kalliita aakkosia, eikä kalliit aakkoset mobilismia. Itse en ole pankkiiri, vaikka coupe-Valiantin omistankin. Trailer Queen se kyllä toistaksi on ollut, koska en ole vielä koskaan sillä omassa omistuksessani päässyt ajamaan.

    Topicin Roadrunner on hyvä esimerkki siitä, että jos haluaa hienon korimallin eikä kalliita papereita, niin järkirahalla on yhä sellainen mahdollisuus hankkia. Onnea uudelle omistajalle - kyrväkäs peli!
     
  14. tabs

    tabs Gearhead

    Tuota runneria läheltä seuranneena (oli meidän tallissa) voin sanoa että viimesin pyynti oli lähellä oikeaa arvoa kaiketi tai sanotaanko onhan siinä vähän näprättävää ensi talveksi.
    Kun kuulin auton myynti aikeista, niin se aiheutti äkillistä omistushalua mutta vähän aikaa surffausta ebayssä ja ohkasella lompakolla otsan hieromista...Kummasti rupes helpottamaan.
    Taitaa olla vieläkin auton sitä edellisellä omistajalla ovi+konepelti kys. yksilöön, olisi kuulunut ainakin viimeksi kauppaan mutta pojat ei vissiin saaneet aikaseksi haettua...

    Edittiä: joo kyllä on varsin kyrvikäs...
     
  15. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Sisäpiiriläiseltä on pakkoa kysyä, että mihin tuosta meni se SRT -imusarja?
     
  16. Kapok

    Kapok 1st gear

    Ei sitä tiedä miten elämä heittelee, mut tosiasia että toi Nova vaatii alustan ja kaiken läpikäynnin, joten samalla vois askarrella voimansiirtopuolen muskelimalliseks. Mä alan olee tohon jo niin kiintynyt, että ei oikeestaan tee edes mieli Parsa-tuotteita. Matkalaukku voi vaikka vartoa hyllyssä, sitten kun alkaa hampaat irrota ja tukka lähteä niin ruuvvaan sen takaisin :rotfl:
     
  17. tabs

    tabs Gearhead

    Vaasaan men, täältä myynti palstalta. Se oli Edelin str-8, komee kun mikä mutta ei ehkä enään tätä päivää toiminnallisesti.
    Muistaakseni ostajalla oli joku B-body projekti.
     
  18. persus

    persus 3rd gear

    nonii!mä olen nyt sitte ton auton uus omistaja!pakko kysyä mikä se srt imusarja on? ja jos joku tietää autosta enemmän tai mitä koneen sisällä on tai koska on tehty koneremonttia ,ilmeisesti vaihteisto oli laitettu jokunen vuosi sitten jos olin oikein lukevinani? niin jutustelisin mielelläni jotain asiasta tietävien kanssa!ihanteellista olisi jos jotkut auton edelliset omistajat vastailisi!ja etupäässä tosiaan on ainakin ylätukivarsien puslat paskana(syönyt toisen eturenkaan sisä syrjän ) ja hännän hela ja eturistikko(uudet osat varttuu jo) ja toiseksi kone käy kaupungissa aika kuumana ja huohotta jonkin verran(ilmeisesti huohotus systeemi kyhätty vähän väärin). mutta parin viikon päästä olen menossa lahteen bb motoriin ja sielä laitetaan kaikki säädöt kohilleen ja samalla katotaan paljo penkistä irtoaa!
     
  19. cuda69

    cuda69 Gearhead

    Saa noita B-koppasia vielä suht edullisesti,jos on valmis viettään pitkiä päiviä tallilla ja osaa/pystyy itse tekemään.En kyllä katso olevani "p-meklari"enkä optio miljunääri ja minullakin on B,eikä tosiaan mikään museo/trailerqueen,vaan kyllä sillä ajetaan ympäri pohojanmaata. :poff:
     
  20. MudMax

    MudMax Gearhead

    STR (ei srt) on Cross Ram tyyppinen "laatikko", johon voi vaihtaa yläkannen erilaisille kaasutinyhdistelmille: http://victorylibrary.com/mopar/edel.htm#B
     

Kerro tästä muillekin!