Nettiauton '70 "Roadrunner"..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja jimsgarage, 4.10.2007.

  1. persus

    persus 3rd gear

    ok!
     
  2. kime2

    kime2 Gearhead

    Onnea uudelle omistajalle!

    Toivottavasti nyt lataus pelittää :lol:
     
  3. persus

    persus 3rd gear

    kiitos kiitos!lataus?????on ainaki ihan uus laturi 8)
     
  4. Paja

    Paja 1st gear

    Konepelti ja ovi tosiaan olisi kuulunut edelliseen kauppaan, ja muutaman vuoden ne pyöri jaloissa tallin lattialla. Ja näin ollen vaihtoivat omistajaa.
     
  5. persus

    persus 3rd gear



    no voi saamari :cry: tiedätkö tarkemmin auton historiasta?kenties edellinen omistaja?onko koneeseen tehty mitään remonttia tai onko vakiovai virinokka ku tuntuu ettei olisi vakio?
     
  6. Paja

    Paja 1st gear

    Tosiaan tuo aito Roadrunnerrin konepelti meni Pohjanmaalle, ja kaiketi sitäkin pystyy jäljittämään jos omistajaa kiinnostaisi myydä sitä. Itse en ole ollut auton omistaja, mutta tunnen edellisen omistajan. Edellisen omistajan yhteystiedot saat toki YV:llä, mutta tämä tyyppi ei ole koneesta tehoja kutitellut.
     
  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Repeli komppaa.
     
  8. niklas_

    niklas_ 1st gear

    mulla löytyy 70 runnerin konepelti. vaatii kyllä paljon pohjatöitä ym, mutta saat sen 50 eurolla
     
  9. persus

    persus 3rd gear


    kiitos tarjouksesta mutta en välttämättä tällä hetkellä ole ole konepellin tarpeessa!
     
  10. Make.S

    Make.S Gearhead

    Mulla ei novassa avain edes käänny virtalukossa... :mad:, oiskohan pitänyt pysyä mopareissa... :wink:
     
  11. Kapok

    Kapok 1st gear

    Noh, mulla on tällä hetkellä Novasta aski irti :poff: :poff: :rotfl:
    Ikuisuuskysymyksiä Parsa vs Chivy. Se on varmaa kuitenkin että Roadrunner on yksi parhaista Parsoista :wink: 8)
     
  12. niklas_

    niklas_ 1st gear

    nyt tuli vihdoin se jenkki HT -70 runneri. toinen runneri myynnissä.
     
  13. persus

    persus 3rd gear

    ite oon täs vähä harkinnu että raaskisko laittaa oman runnerin kiertoo ja uutta rojektia tilalle nyt ku sain tallinki rakennettua 8) !!??
     

Kerro tästä muillekin!