Nettiautosta bongattua

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

1. leivonharri

leivonharri Gearhead

adblock asennettu uudestaan ja taas olen vapaa kaupallisuuden ikeestä.

Mitäs siellä nettiautossa tänään?

2. leivonharri

leivonharri Gearhead

Gary Grand, isalmela ja Pertti K tykkäävät tästä.
  3. Karpov

Karpov Gearhead

4. Ranee

Ranee Gearhead

Eikö toi ole suht normaalin oloinen paino 2000-luvun perhevankkurille missä paljon paikkoja ja kaasut?
    Vai oliko ilmoituksessa joku hassunhauska virhe aiemmin?

Vero tuntuu kamalalta

5. speedy

speedy Gearhead

Joo ihimettelin kans yhtäkkisiä mainosten tuluvaa haatana. Pöhelimella en kato koskaan tätä sivustoa, ei oo niin suuri tarve että pitäis kauppareissullakin kurkata, mitä karpov kertoo.

Muokattu: 19.10.2019
    juko7 tykkää tästä.
  6. Fuselage

Fuselage 3rd gear

Adblockin uudelleeen asennus autto itsellä.

7. Karpov

Karpov Gearhead

No multipla on esimerkiksi aikalailla tasan 4m pitkä...

Olisin luullut paljon kevyemmäksi. Sitä en tiedä onko kaasuja sitten punnittu mukaan ja ajoneuvotietoihin

8. Carpenter

Carpenter Gearhead

ramman, isalmela ja leivonharri tykkäävät tästä.
  9. toyopet

toyopet Gearhead

Eikös se volkkarin tourankin ole yli 1600kg omamassaltaan? Ja 1.6:lla koneella on saanut.

Isäukon 2005 vuoden mazda 6 farkun omamassa on yli 1400kg.
    Semmoinen heiveröinen riisikuppi.
    Ja xj-jeeppi reippaat puolitoista tonnia?

10. Karpov

Karpov Gearhead

Harvemmin silti nelimetriset pikkuautot on olleet noin painavia. Jeeppi juu 1450-1550 (1500 taitaa olla oma) ja passatit ym 1500 luokkaa. On toi multipla kuitenkin paljon pienempi kuin edellämainitut ja jeepissä sentään 4x4 osaa.

11. urho3

urho3 Gearhead

Armeijassa kun olin tervolanvarikolla niin Ylivieskan pojalla oli 2t painava dx Corolla jonka kylkipellitkin oli 3mm tavaraa.

12. Ranee

Ranee Gearhead

Ilmoituksessa mainitaan että jo tehtaalta kaasutettu malli niin ajattelin laitteiston kuuluvan painoon
    Aina yhtä epäluotettavan wikin mukaan 1300-1490 kilon väliin pitäs painon olla

13. Karpov

Karpov Gearhead

Juu no vielä ot:ksi sanon, että on tollanenkin paino yllättävä tolle :)

14. Ranee

Ranee Gearhead

15. Fuselage

Fuselage 3rd gear

Tollanen ois kyllä kiva, kuorma-auto olisi halpa ajella. Mutta noiden hinnat on vaan kovia. Ja tosta on leima ummessa.

isalmela tykkää tästä.
  16. Catiska

Catiska 3rd gear

Kiva olisi kyllä, miksei uudempikin. Mutta että halpa ajella oli sitten kuorkki tai paku, sitä en allekirjoita.

17. Rautamäki

Rautamäki 3rd gear

15 vuoden kokemuksella sanon, että kiva pieninä annoksina, lähinnä melutasosta johtuen. Mulla on vaan takavetoinen, luulen että tuo nelikko on vielä vähän vähemmän kiva tien päällä. Ajamisen halpuus riippuu vertailukohteesta, viehän tuo löpöä parin dieselhenkilöauton verran, mutta ajoneuvoverossa säästää.

18. Fuselage

Fuselage 3rd gear

Joo tarkoitan juuri verojen yms osalta.
    Jos lompakko kestäs, vaihtasin tuon -87 Fleetside 6.2D takapotkun riemusta kiljuen tuohon :D

19. Ranee

Ranee Gearhead

Kyllä tuosta hiljaisenkin saa, lattiaan bitumit alle ja huopaa päälle, oviin ulkopeltiin liimaa vielä jotain pehmoista niin ei pääse sieltä kaikumaan hyttiin moottori.
    Rengasmeluahan näissä ei oikeen olekkaan kun pyöränkaaret niin kaukana hytistä.

Kun kaikki keulassa on kunnossa ei nelikossa ole tienpäällä mitään ihmeellistä.
    40Kmiles olen vastaavalla ajellut reilussa neljässä vuodessa, pääasiallinen käyttis.

20. Karpov

Karpov Gearhead

Cumminsko tossa meluaa vai koko höskä? Saman ikänen silverado kun on ihan kelvollinen melutasoltaan maantiellä.

Kerro tästä muillekin!