Nettiautosta bongattua

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    adblock asennettu uudestaan ja taas olen vapaa kaupallisuuden ikeestä.

    Mitäs siellä nettiautossa tänään?
     
  2. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Gary Grand, isalmela ja Pertti K tykkäävät tästä.
  3. Karpov

    Karpov Gearhead

  4. Ranee

    Ranee Gearhead

    Eikö toi ole suht normaalin oloinen paino 2000-luvun perhevankkurille missä paljon paikkoja ja kaasut?
    Vai oliko ilmoituksessa joku hassunhauska virhe aiemmin?

    Vero tuntuu kamalalta
     
  5. speedy

    speedy Gearhead

    Joo ihimettelin kans yhtäkkisiä mainosten tuluvaa haatana. Pöhelimella en kato koskaan tätä sivustoa, ei oo niin suuri tarve että pitäis kauppareissullakin kurkata, mitä karpov kertoo.
     
    Muokattu: 19.10.2019
    juko7 tykkää tästä.
  6. Fuselage

    Fuselage 3rd gear

    Adblockin uudelleeen asennus autto itsellä.
     
  7. Karpov

    Karpov Gearhead

    No multipla on esimerkiksi aikalailla tasan 4m pitkä...


    Olisin luullut paljon kevyemmäksi. Sitä en tiedä onko kaasuja sitten punnittu mukaan ja ajoneuvotietoihin
     
  8. Carpenter

    Carpenter Gearhead

    ramman, isalmela ja leivonharri tykkäävät tästä.
  9. toyopet

    toyopet Gearhead

    Eikös se volkkarin tourankin ole yli 1600kg omamassaltaan? Ja 1.6:lla koneella on saanut.

    Isäukon 2005 vuoden mazda 6 farkun omamassa on yli 1400kg.
    Semmoinen heiveröinen riisikuppi.
    Ja xj-jeeppi reippaat puolitoista tonnia?
     
  10. Karpov

    Karpov Gearhead

    Harvemmin silti nelimetriset pikkuautot on olleet noin painavia. Jeeppi juu 1450-1550 (1500 taitaa olla oma) ja passatit ym 1500 luokkaa. On toi multipla kuitenkin paljon pienempi kuin edellämainitut ja jeepissä sentään 4x4 osaa.
     
  11. urho3

    urho3 Gearhead

    Armeijassa kun olin tervolanvarikolla niin Ylivieskan pojalla oli 2t painava dx Corolla jonka kylkipellitkin oli 3mm tavaraa.
     
  12. Ranee

    Ranee Gearhead

    Ilmoituksessa mainitaan että jo tehtaalta kaasutettu malli niin ajattelin laitteiston kuuluvan painoon
    Aina yhtä epäluotettavan wikin mukaan 1300-1490 kilon väliin pitäs painon olla
     
  13. Karpov

    Karpov Gearhead

    Juu no vielä ot:ksi sanon, että on tollanenkin paino yllättävä tolle :)
     
  14. Ranee

    Ranee Gearhead

  15. Fuselage

    Fuselage 3rd gear

    Tollanen ois kyllä kiva, kuorma-auto olisi halpa ajella. Mutta noiden hinnat on vaan kovia. Ja tosta on leima ummessa.
     
    isalmela tykkää tästä.
  16. Catiska

    Catiska 3rd gear

    Kiva olisi kyllä, miksei uudempikin. Mutta että halpa ajella oli sitten kuorkki tai paku, sitä en allekirjoita.
     
  17. Rautamäki

    Rautamäki 3rd gear

    15 vuoden kokemuksella sanon, että kiva pieninä annoksina, lähinnä melutasosta johtuen. Mulla on vaan takavetoinen, luulen että tuo nelikko on vielä vähän vähemmän kiva tien päällä. Ajamisen halpuus riippuu vertailukohteesta, viehän tuo löpöä parin dieselhenkilöauton verran, mutta ajoneuvoverossa säästää.
     
  18. Fuselage

    Fuselage 3rd gear

    Joo tarkoitan juuri verojen yms osalta.
    Jos lompakko kestäs, vaihtasin tuon -87 Fleetside 6.2D takapotkun riemusta kiljuen tuohon :D
     
  19. Ranee

    Ranee Gearhead

    Kyllä tuosta hiljaisenkin saa, lattiaan bitumit alle ja huopaa päälle, oviin ulkopeltiin liimaa vielä jotain pehmoista niin ei pääse sieltä kaikumaan hyttiin moottori.
    Rengasmeluahan näissä ei oikeen olekkaan kun pyöränkaaret niin kaukana hytistä.

    Kun kaikki keulassa on kunnossa ei nelikossa ole tienpäällä mitään ihmeellistä.
    40Kmiles olen vastaavalla ajellut reilussa neljässä vuodessa, pääasiallinen käyttis.
     
  20. Karpov

    Karpov Gearhead

    Cumminsko tossa meluaa vai koko höskä? Saman ikänen silverado kun on ihan kelvollinen melutasoltaan maantiellä.
     

Kerro tästä muillekin!