Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Toimii, mutta helvetin hitaasti. Kuvien näyttöön menee pari kolme minuuttia.
     
  2. 496SS

    496SS 3rd gear

    Foxilla toimii ihan normaalisti.

    Oletteko harkinneet sen hankkimista, ei ole edes kovin kallis :eek: :odroll:
     
  3. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Täällä ei toimi Firefoxilla eikä Chromella silloin kun ei toimi Explorerillakaan. Yhtä usein taitaa toimia ja olla toimimatta.
     
  4. Letku

    Letku 3rd gear

    Meill ainakin toimii Firefoxilla normaalisti ja Explorerilla ei toimi olleenkaan... :eek: :-?
     
  5. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Ai vattu sentään! :eek: Nyt kun olis osunu huomattavasti isompi summa kuin 1€ lotosta niin olisin jo aspenin pakosarja punaisena hehkuen menossa tuusulaan autokaupoille... :eek:

    http://www.nettiauto.com/plymouth/valiant/2964572

    Uskaltaisin väittää että on n.100%:n varmuudella se kasissa esitelty yksilö. :poff:
     
  6. apukuski

    apukuski Gearhead

    Minä eka minä eka.. Jos ois hilloo taskussa niin olisin jo tuusulassa.. Jumalaare että on kaunis 8)
     
  7. Dahlton

    Dahlton Gearhead

    Kuuluuko olla tommonen konsooli?
     
  8. onre

    onre 3rd gear

    Noista ongelmista Nettiauton sivujen kanssa... mulla oli samoja. Toisinaan ei saanut auton tietoja näkyviin ollenkaan. Kerran sitten keksin kokeilla katsoa samaa sivua kännykällä, ja kas, sehän toimi ihan ongelmitta. Rajasin aikani ongelmaa ja selvis että mun A-Link-merkkinen reititin oli tän ongelman alkulähde. Sen vaihdon jälkeen Nettiauto (ja useampi muu sivusto, mm. Photobucket) alkoivat pelata normaalisti. Ei oo vastaavaa tullut ennen vastaan.
     
  9. joopa joo

    joopa joo 1st gear

  10. rebel58

    rebel58 Double Gearhead



    Voi vittu ku mun syntymätodistuksessani lukee tämä arpa ei voita.

    Jos te ehitte ennen mua nin joudun tyytymän taustalla näkyvään uuteen Challeen.
    Vai on Reilulla Göstalla kaikki mallit heti?
    Onko musttaa punaisella sisustuksella räyhä motilla?
    Jos ei niin niitä nykyään saa.
    Tollaista avo Signettiä ei saa, ainakaan pikkurahalla.

    Luulen että konsoli on org?
     
  11. hiltja-14

    hiltja-14 1st gear

  12. CTS

    CTS Gearhead

  13. hiltja-14

    hiltja-14 1st gear

  14. TeeJii

    TeeJii 1st gear

    Tästä on jotain 10 v. aikaa kun vaimon serkkupoika vaimonsa ja tuttavapariskunnan kanssa matkasivat Vancouverista Meksikoon lomalle juurikin tuollaisella avovalsulla ja jossain Friscon liepeillä laatikko antautui.
    Siihen pysäs joku paikallinen ja tarjos apuaan. Kaveri pyysi et jos vaikka heittäis porukan ja kamat lähimmälle bussiasemalle, niin riittää. Avulias aatu sit kysy, et josko valsu on kaupan... Serkkupoika heitti avaimet jannulle ja sano et se on nyt sun...
    Taisi kysyjä tajuta arvon paremmin ku omistaja.
    :eek:
     
  15. studio57

    studio57 Gearhead

  16. hiltja-14

    hiltja-14 1st gear

  17. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Juuei, vois ostaa tosta elämänsä ekan Usa-Fordin jos olis ylimäärästä...
     
  18. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Ei ollu lotto sisässä tänä vkl, joten edelleen jää mun toimesta hakematta. :cry: Ja vaikka olis ollukin niin luulen ettei siltikään olis ollu asiaa autokaupoille... :poff:

    Ja luulis konsolin olevan org. kun on MR-auto? :eek:
     
  19. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Miks mun kohdalle ei satu noin pönttöjä (ei pahalla) avavalsun omistajia? :x
     
  20. Dahlton

    Dahlton Gearhead

    Ei se tarvi olla vakio vaikka on MR auto. sen verran on kyllä nähty näitä "MR" autoja että oikein pistää miettimään että mikä puusilmä on niitä oikein tarkistanut...
     

Kerro tästä muillekin!