Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. kippis

    kippis Gearhead

    tän pitäs ottaa yhteyttä pimp my raiittisenjussiin... xzibit vai mikä se mokkkamkorva on ... että pimpatkaa mun cuda :poff:
    http://www.nettiauto.com/plymouth/barracuda/2985667
    sanoiskohan juippi että säähän olet maksanu piänen omaisuuden tuosta ja sais laakin :wc:
     
  2. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Katohan Dahl uudestaan ja kato etukulmasta. Jos toi ois pitkä fleetulava, niin vois, siis voi olaa ainesta. Lyhyt teppolava tolla keulala ei niin ei.
    Takakulmat helppo nakki leipoa jos kokonaisuus olis edes vähän sinne päin, mutta ku ei niin ei. Hintapyyntökin on mielestäni tohon läjään korkea. Jos toi oli kokonaisuus, mutta ei mun silmään. Tehty pitkään ja hartaasti, mutta kokonaisuus kesken, tai valmiinakin ei mulle. Mutta hyvä ku joku jaksaa leipoo. Lava ihan ok.
     
  3. Luigi

    Luigi Gearhead

  4. vip68

    vip68 1st gear

  5. hiltja-14

    hiltja-14 1st gear

    :rotfl: Naapuri ois varmaan ilosta soikeena, kun hommais tommosen vielä muitten romujen lisäksi :rotfl:
     
  6. ttakatal

    ttakatal 1st gear

    Hmmm, mielenkiintonen idea yksityiskohtiin puuttumatta, mutta oisko toi paremman näköne 140-sarjan keulalla (+vanhan mallisilla ovenkahvoilla)... :odroll:
     
  7. JiipeeH

    JiipeeH 3rd gear

  8. EetuK5

    EetuK5 1st gear

  9. janiluo

    janiluo Gearhead

    Volvo Duett:in alustalla ja keulalla vois näyttää paremmalta.
     
  10. ttakatal

    ttakatal 1st gear

    Niin...joo...mut sittenhän se ei olis enää niin radikaali. Ruottissahan noita lavaduetteja on väsätty pilvin pimein.
     
  11. Kyrdis

    Kyrdis 1st gear

  12. pontiac safari

    pontiac safari 1st gear

  13. hiltja-14

    hiltja-14 1st gear

    Ja myyjänä Cemil Bozer :rotfl: Minä hyvä auto, ajaa paljon, ei mitä vika! :poff:
     
  14. jone-70

    jone-70 2nd gear

  15. kippis

    kippis Gearhead

    on tosiaan ! :eek:
     
  16. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Joo, mutta on vieläkin ihan ehjän oloinen hinta. Kutonen ja manuaali. Näin ikivanhana Rambler harrastajana vaan kommentoin. Tallissa museokuntoinen American, josta en edes kehtais moista hintaa pyytää myydessä. Tosin en ole ko laitetta myymässäkään.
     
  17. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Jaa, onkos noi rämpylät niin aliarvostettuja että siististä autosta ei uskalla/pysty/voi tms. pyytää 2000€? :eek: Jos mulla olis rahaa ja tarvetta autolle, niin olisin jo töppöset kuumana menossa tota hakemaan. :eek:

    No, okei en ehkä tähän aikaan yöstä. :rotfl:
     
  18. nekroman

    nekroman 1st gear

    Kasikoneinen, saati automaatti rambler taitaa olla enempi urbaani legendaa...

    En kans kehtaa omista vehkeistä pyytää juuri mitään ennen kun laittaa ne myyntiin...
     
  19. Simo

    Simo 1st gear


    Yhtälailla, kuin Chevrolet tai Ford, Moparista puhumattakaan.
     
  20. challenger

    challenger 1st gear

Kerro tästä muillekin!